10 04

Kaimynų bankai ruošiasi, kad kilus krizei atsiskaityti kortelėmis būtų galima ir be interneto: o kaip Lietuvoje?

Latvijos bankas rengia tvarką, pagal kurią jau nuo kitų metų, jei šalyje kiltų krizinė situacija, gyventojai galėtų įsigyti maisto ir kitų būtiniausių prekių atsiskaitydami banko kortelėmis, net jei neveiktų interneto ryšys. Lietuvos bankas 15min patvirtino, kad tokie planai rengiami ir Lietuvoje.
Neveikiantis bankomatas
Neveikiantis bankomatas / 15min nuotr.

Latvijos banko prezidentas Martinsas Kazaksas naujienų agentūrai LETA atskleidė, kad centrinis bankas rengia tvarką, pagal kurią šalyje kilus krizinei situacijai gyventojai galėtų už 200 eurų įsigyti maisto, būtiniausių prekių, kuro ir vaistų atsiskaitydami banko kortelėmis net jei dingtų internetas, rašo Tvnet.lv.

Jis priminė, kad taip pat yra mokėjimo sistema, kuria Latvijos bankas gali naudotis krizinėse situacijose, kai sutrinka interneto ryšys, ir vykdyti atsiskaitymus tarp sistemiškai svarbių bankų.

„Nereikia manyti, kad tai susiję tik su kariniais reikalais. Šios priemonės taip pat gali būti naudojamos per potvynius ir kitas krizes“, – sakė M.Kazaksas.

Lietuvoje taip pat rengiami tokie planai – tai 15min patvirtino ir Lietuvos bankas (LB), ir Lietuvos bankų asociacija (LBA).

LBA 15min atsiųstame komentare tvirtinama, kad ir Lietuvoje bus siekiama įgyvendinti tokią priemonę. Visgi asociacija kol kas konkrečių plano detalių neatskleidžia, teigdama, kad tai yra konfidenciali informacija.

Lietuvos bankas taip pat pat teigė, kad planai slapti, bet paslaugų teikimo tvarka – yra nustatyta.

Sustiprino pasirengimą vykdyti paslaugas ekstremalių situacijų metu

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis