Latvijoje balandį stiprėjo prekybos įmonių pasitikėjimas, menko – pramonės ir statybos

Latvijoje praėjusį mėnesį stiprėjo mažmeninės prekybos įmonių, bet silpo paslaugų teikėjų, pramonininkų ir statybininkų pasitikėjimas, rodo nacionalinės statistikos tarnybos paskelbti apklausomis pagrįstų tyrimų duomenys.
GINTS IVUSKANS / AFP
GINTS IVUSKANS / AFP
Temos: 1 Latvija

Mažmeninės prekybos įmonių pasitikėjimo indeksas per mėnesį, įvertinus sezoniškumą, pakilo nuo 1,9 punkto iki 2,1 punkto.

Tuo tarpu paslaugų sektoriaus atstovų pasitikėjimo indeksas nukrito nuo 2,7 punkto iki 0,9 punkto, statybų sektoriaus – nuo minus 11,1 punkto iki minus 13,7 punkto, pramonės – nuo minus 6,7 iki minus 5,9 punkto.

Teigiami rodikliai reiškia palankią verslo aplinką, neigiami – priešingai.

Bendras ekonominių nuotaikų indeksas, kuris apibūdina bendrą socialinę ir ekonominę padėtį, per mėnesį paaugo nuo 98,0 iki 98,2 punkto. 100 punktų viršijanti jo reikšmė reiškia didesnę už ilgalaikį (2000-2023 metų) vidurkį, o mažesnė – priešingai.

Užimtumo pokyčių lūkesčių rodiklis per mėnesį nukrito iki 98,7 punkto. Tai sudėtinis rodiklis, sudarytas iš sezoniškai pakoreguotų užimtumo pokyčių pramonės, statybos, mažmeninės prekybos ir paslaugų sektoriuose lūkesčių, atsižvelgiant į užimtumo dalį kiekviename iš šių sektorių. 100 punktų viršijanti jo reikšmė reiškia didesnę už ilgalaikį (2000-2023 metų) vidurkį, o mažesnė – priešingai.

Ekonominio neapibrėžtumo rodiklis pakilo nuo 17,1 punkto iki 17,4 punkto. Šis rodiklis apibūdina socialinės ir ekonominės padėties šalyje nuspėjamumą, remiantis šių keturių sektorių atstovų apklausomis. Teigiama jo vertė reiškia, kad neapibrėžtumas yra didelis, sunku numatyti raidą, o neigiama vertė reiškia padėties aiškumą, nesunkų prognozavimą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos