Anot Edgaro Cerpo (Edgaro Cėrpo), Lietuva yra pagrindinė bendrovės rinka, joje ji parduoda daugiausia automobilių.
„Lietuva įmonei yra svarbi, nes beveik pusę savo pajamų uždirbame čia. Lietuvoje yra daugiausia žmonių, daugiausia automobilių. Be to, Lietuvos ekonomika auga, atrodo žymiai geriau nei Estijos ir Latvijos“, – ketvirtadienį investuotojams skirtame seminare sakė E. Cerpas.
„Lietuvoje planuojame plėstis geografiškai“, – pridūrė jis.
Įmonė pirmadienį pradėjo platinti 10 mln. eurų trejų metų trukmės obligacijų emisiją su 10 proc. metų palūkanomis.
Pritrauktomis lėšomis įmonė finansuos plėtrą – įsigis naujų automobilių bei plės tinklą, grupei 2028 metais planuojant išauginti pajamas iki 160 mln. eurų.
2023 metais grupė gavo 47,8 mln. eurų pajamų, 2022-aisiais – 46,2 mln. eurų. Pirmąjį šių metų pusmetį grupė gavo 22,6 mln. eurų pajamų, arba 8 proc. mažiau nei prieš metus, uždirbo 620 tūkst. eurų pelno prieš mokesčius, palūkanas ir amortizaciją (EBIDTA) – 9 proc. daugiau.
Pirmąjį pusmetį 48 proc. „Longo group“ pajamų sudarė automobilių pardavimai Lietuvoje, 27 proc. – Latvijoje, 20 proc. – Estijoje, 5 proc. – Lenkijoje.
„Lietuvoje mūsų prekės ženklo atpažįstamumas yra labai aukštas, aukščiausias tarp Baltijos šalių“, – pabrėžė E. Cerpas.
„Longo group“ savo bazėje Panevėžyje ruošia Vokietijoje, Nyderlanduose ir Belgijoje įsigytus naudotus automobilius – juos remontuoja, išvalo.
2018 metais Latvijoje įkurta „Longo Group“ valdo 9 antrines įmones Baltijos šalyse, Lenkijoje, Nyderlanduose, Belgijoje ir Vokietijoje.