Beata Krauzė-Čebotarė pabrėžė, kad plėtros Baltijos šalyse strategija buvo pasirinkta dar prieš jai pradėjus vadovauti įmonei.
Jos žodžiais, dabar svarstomi įvairūs variantai – bendradarbiavimo kaimyninėse rinkose su jose jau veikiančiomis įmonėmis arba į jas žengti savarankiškai per antrines įmones.
„Mūsų paštomatų turi būti visose Baltijos šalyse“, – pabrėžė B. Krauzė-Čebotarė.
Ji neatmetė galimybė, jog ateityje „Latvijas pasts“ galėtų veikti ne tik Baltijos šalyse, bet ir kitur, suradęs partnerių.
„Elektroninės prekybos segmentas sparčiai auga visame pasaulyje – apsipirkimo internetu įpročiai kasmet stiprėja. Kyla klausimas, ką pasiūlytume klientams ir kuo mes galime būti geresni už „Omniva“ ar kitus rinkos dalyvius. Tam reikia tinkamai pasiruošti“, – pridūrė ji.
Pernai „Latvijas pasts“ pasiekė 100 mln. eurų finansinę apyvartą – 5,1 proc. kuklesnę nei užpernai, uždirbo 2,21 mln. eurų grynojo pelno.