Įmonė taip pat atidarė latviškos natūralios kosmetikos bei parfumerijos elektroninę parduotuvę. Bendrovės „Dzintaja“ bendrarurtis Arūnas Cmieliauskas sako, jog dažniausiai internetu perkama po 3-6 prekes, o vidutinė išleidžiama suma – 50 litų. Po vieną prekę perkančiųjų nėra.
„Dabar galiu tik pasakyti, kad svarstome galimybes parduotuves atidaryti Vilniuje ir Druskininkuose – joms dairomės patalpų prekybos centruose, kur yra dideli žmonių srautai. Visgi visuomet bus pirkėjų, kurie mėgsta pirkti tradicinėje parduotuvėje, o ne internetu“, – sakė A.Cmieliauskas.
„Dzintars“ 2002-aisiais didžiųjų miestų prekybos centruose buvo atidaręs 6 parduotuves, tačiau 150 tūkst. litų investicija nepasiteisino ir Latvijos gamintojams teko pasitraukti iš mūsų šalies. Priežastis – tuo metu Lietuvoje latvišką produkciją nurungė atvežtinės ir vietinių gamintojų prekės.