LB ir Vartotojų teisių apsaugos tarnyba sieks geriau apginti vartotojų interesus

Lietuvos bankas (LB) ir Vartotojų teisių apsaugos tarnyba (VVTAT) sieks stiprinti vartotojų interesų apsaugą ir ugdyti vartotojų finansinį raštingumą. Tai numatantį susitarimą penktadienį pasirašė abi institucijos.
BNS nuotr.
Vartotojai

„Suvieniję pastangas ir kompetencijas galėsime efektyviau padėti vartotojams, toliau ieškoti konstruktyvių sprendimų su finansų rinkos dalyviais“, – pranešime sakė LB valdybos pirmininkas Gediminas Šimkus.

VVTAT direktorė Goda Aleksaitė teigė, kad glaudesnis bendradarbiavimas leis pasidalyti patirtimi, tobulinti ginčų sprendimo procedūras.

Institucijos sutarė keistis informacija ir patirtimi apie vartotojų skundų ir ginčų nagrinėjimą, kitais jų teisių apsaugos klausimais. Taip pat sutarta bendromis iniciatyvomis didinti vartotojų švietimą, susijusį su finansiniais sprendimais, produktais ir paslaugomis, atsiskaitymų grynaisiais pinigais apvalinimu.

LB per metus vidutiniškai gauna apie 1,8 tūkst. vartotojų skundų ir išnagrinėja daugiau nei 600 ginčų. Daugiausia vartotojų priekaištų tenka mokėjimo paslaugų teikėjams.

VVTAT vidutiniškai gauna apie 9 tūkst. vartotojų skundų, išnagrinėja apie 5–6 tūkst. ginčų. Vartotojai skundžiasi dėl nekokybiškų prekių, dėl kasdienių paslaugų kokybės, kelionių, internetu įsigytų prekių. Kreipimųsi skaičius kasmet auga.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis