Iš jų apie 80 proc. (741) buvo dėl mokėjimų (dešimtadaliu daugiau nei pernai), 7 proc. (69) – dėl kreditavimo (44 proc. daugiau), 4 proc. (40) – dėl draudimo (7 proc. mažiau), likę – dėl investicinių ir kitų paslaugų, antradienį pranešė LB.
„Lietuvoje licencijuotų mokėjimo paslaugų teikėjų paslaugomis naudojasi apie 26 milijonai Lietuvos ir užsienio klientų. Jų skaičius nuolat auga ir tai atitinkamai lemia didesnį skundų kiekį bei faktą, kad daugiausia nusiskundimų pateikiama dėl mokėjimo paslaugų“, – pranešime teigė LB Finansinių paslaugų ir rinkų priežiūros departamento direktorius Vaidas Cibas.
Daugiausia skundų dėl mokėjimo paslaugų susiję su sąskaitomis (42 proc.) ir negrynųjų pinigų operacijomis (26 proc.). Kas penktas skundas buvo susijęs su apribota galimybe naudotis sąskaita, beveik kas aštuntas – su atvejais, kai mokėtojas atliko pavedimą, tačiau lėšos nebuvo įskaitytos jų gavėjui.