Pagal sutartis rangovas vykdys Lietuvos geležinkelio tinklo pagrindinių, stoties ir privažiuojamųjų kelių priežiūros darbus Vilniaus ir Kauno bei Šiaulių ir Klaipėdos regionuose.
Pasak geležinkelio infrastruktūros statybos ir aptarnavimo bendrovės „Leonhard Weiss Lietuva“ generalinio direktoriaus Michailo Lipkino, geležinkelio priežiūros darbai bus vykdomi pagal užsakovo poreikį dvylika mėnesių – iki kitų metų birželio pabaigos.
„Geležinkelio priežiūros darbai įmonei nėra naujovė – jie vykdomi nuo 2019-ųjų. Pagrindiniai darbai apims geležinkelio bėgių kelio viršutinės dalies – bėgių su tvirtinimo įtaisais, pabėgių ir kitų dalių priežiūrą saugiai geležinkelio eksploatacijai“, – teigia M.Lipkinas.
Be šių darbų, „Leonhard Weiss Lietuva“ teikia kompleksinius geležinkelio sprendimus: tiesia geležinkelio kelius, viadukus, tunelius, pralaidas, juos prižiūri ir remontuoja.
Pagal kitą sutartį su „LTG Infra“, „Leonhard Weiss Lietuva“ šias metais turi atlikti Kybartų geležinkelio stoties 10 iešmų, esamų signalizacijos, ryšių ir elektros įrenginių bei pervažos remonto darbus. Taip pat įvykdyti tarpstočio Baisogala – Gimbogala kelių remonto darbus: pakeisti ir suvirinti 16 km bėgių, ištaisyti 20 km kelio geometrinius parametrus.
Vokietijos kapitalo įmonių grupė „Leonhard Weiss“ yra viena seniausiai veikiančių geležinkelio tiesimo kompanijų Europoje, skaičiuojanti daugiau nei 120 metų veiklos istoriją. Grupės įmonių tinkas Europoje, kuriame dirba 6700 žmonių, veikia šiose pagrindinėse verslo srityse: kelių ir tinklų statyba, geležinkelių statyba, civilinė inžinerinė statyba.
Daugelis grupės įmonių, be pagrindinės veiklos, papildomai plėtoja kitas specializuotas veiklas – įgyvendina komunalinių ir telekomunikacijų tinklų inžinerinius sprendimus.
Pavyzdžiui, Vokietijos kapitalo įmonių grupės „Leonhard Weiss“ antrinė bendrovė Estijoje „Leonhard Weiss OÜ“ yra viena iš dviejų pagrindinių rangovių, šių metų kovo pradžioje atnaujinusi aukštos įtampos elektros liniją „Balti-Tartu“. Ji priklauso Estijos–Latvijos jungčiai, kuri yra svarbi Baltijos šalių elektros tinklų sinchronizacijai, siekiant atsijungti nuo Rusijos valdomos elektros energijos sistemos ir prisijungti prie Europos dažnių zonos.
„Leonhard Weiss OÜ“ šį pavasarį laimėjo Tondi geležinkelio pervažos Taline statybos konkursą. Pervažos rekonstrukcija, kurią miestas įvardijo kaip sudėtingą ir didelės apimties, užtruks pusantrų metų ir kainuos 7,2 mln. eurų. „Leonhard Weiss“ įmonės taip pat aktyviai dalyvauja „Rail Baltica“ bei kituose geležinkelio tiesimo, remonto ir priežiūros projektuose Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje.
„Leonhard Weiss“ grupės apyvarta 2022 metais siekė 2,148 mlrd. eurų – 12,8 proc. daugiau nei 2021 metais.