Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
01 18 /17:14

„Lidl“ ir „Pieno žvaigždės“ susitaikė dėl ginčytinos reklamos

Vokietijos kapitalo mažmeninės prekybos bendrovė „Lidl Lietuva“ ir viena didžiausių pieno perdirbimo įmonių šalyje „Pieno žvaigždės“ taikiai susitarė dėl lyginamosios reklamos ir prekės ženklų naudojimo.
Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.
„Lidl“
Temos: 1 Lidl

„Lidl Lietuva“ pranešė, kad susitarimas pasirašytas gruodžio 8-ąją, jo pagrindu buvo nutrauktas teisminis ginčas. Vilniaus apygardos teismas sprendimą priėmė sausio 9-ąją, rodo teismų informacinė sistema.  

Vilniaus apygardos teismo pirmininko padėjėja Lina Nemeikaitė BNS patvfirtino, kad byla nutraukta ginčo šalims pateikus taikos sutartį.

Anot „Lidl Lietuvos“ pranešimo, bendrovės prioritetu laiko ne ginčą, o verslo interesus. 

„Bendrovės „Pieno žvaigždės“ iniciatyva ginčas išspręstas abipusiu sutarimu, nereikalaujant neteisėtų veiksmų pripažinimo ar piniginių kompensacijų sumokėjimo. Mažmeninės prekybos maisto produktais rinka yra itin dinamiška, tad reklamos turinys ir formatas keičiasi itin sparčiai, o bylinėjimasis teisme trunka ilgai. Todėl abi bendrovės prioritetu pasirinko galimybę šią situaciją įvertinti iš verslo interesų ir greitai baigti šį ginčą“, – teigia „Lidl Lietuva“.

„Pieno žvaigždės“ į teismą dėl autorių teisių pažeidimo kreipėsi po to, kai jos gaminamos „Dvaro“ varškės kilogramo kainą „Lidl“ reklamoje lygino su prekės ženklo „Pilos“ pieno produktų rinkinio kaina.

„Pieno žvaigždės“ Vilniaus miesto apylinkės teismui pernai pateikė ieškinį dėl 49 tūkst. eurų kompensacijos už autorių teisių pažeidimą reklamoje panaudojus „Dvaro“ varškės pakuotės dizainą, tačiau 2023 metų kovą teismas atsisakė jį priimti, o Vilniaus apygardos teismas balandį pirmos instancijos teismą įpareigojo bylą nagrinėti iš naujo.

Už kitą, su šia byla nesusijusią lyginamąją reklamą informaciniuose leidiniuose Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba pernai liepą „Lidl Lietuvai“ skyrė 100 tūkst. eurų baudą. Tarnyba konstatavo, jog reklama yra klaidinanti ir neobjektyvi, nes buvo lyginamos ne tuo pačiu metu užfiksuotos kainos jos ir kitų tinklų parduotuvėse, o kainų palyginimas pateiktas taip, tarsi „Lidl“ būtų taikoma nuolaida, nors iš tiesų jos netaikė.

„Lidl Lietuvos“ Korporatyvinių reikalų ir komunikacijos departamento vadovas Antanas Bubnelis BNS teigė, kad šį sprendimą įmonė yra apskundusi teismui, bylos nagrinėjimas dar tęsiasi.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?