Pasak „Maximos“ Komunikacijos ir įvaizdžio departamento direktorės Ernestos Dapkienės, iki liepos vidurio pirkėjai nupirko apie dešimt kartų daugiau skėčių nei per visą birželio mėnesį.
„Lietingi orai atsispindėjo ir skėčių pardavimuose mūsų tinklo parduotuvėse“, – BNS sakė E.Dapkienė.
Tuo metu prekybos tinklo „Iki“ komunikacijos vadovė Vaida Budrienė sako, kad pirmąją liepos savaitę, palyginti su tuo apt laiku birželį, skėčių pardavimai išaugo beveik ketvirtadaliu.
„Pastebime, kad šį mėnesį skėčiai sulaukia didelio susidomėjimo – vien liepos pirmą savaitę, palyginti su tuo pačiu birželio laikotarpiu, skėčių pardavimai išaugo beveik 24 proc.“, – pranešime sakė V.Budrienė.
Pasak jos, analizuojant pardavimų duomenis matoma, kad skėčių pardavimai susiję su lietingais orais.
Pasak „Maximos“ atstovės, naujos kolekcijos skėčiai yra apie 15 proc. brangesni, palyginti su pernai, o praėjusio sezono skėčių kaina nepasikeitė: „Mūsų parduodamų skėčių kainos svyruoja nuo 5,99 iki 17,99 euro“.
„Iki“ atstovė teigė, kad populiariausi tarp tinklo pirkėjų yra ilgi bei maži automatiniai skėčiai. Vidutinė skėčio kaina siekia 10,89 euro.