Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Lietuvą lankantiems užsienio turistams – dar geresni įspūdžiai ir komfortas

Nuo baroku pulsuojančio Vilniaus senamiesčio ir ežerais nusėto Aukštaitijos nacionalinio parko iki unikalios Kuršių nerijos gamtos bei Trakų istorinio paveldo. Lietuva turistams iš viso pasaulio gali pasiūlyti aibę lankytinų vietų visais metų laikais. Vis dėlto, norint poilsiautojus pritraukti į mūsų šalį ir jiems palikti neišdildomą įspūdį, būtina efektyvi turizmo maršrutų rinkodara.
Turistai
Turistai / Bigstock.com

2007–2013 m. laikotarpiu daugiausiai Europos Sąjungos (ES) struktūrinės paramos investicijų buvo skirta būtent turizmo infrastruktūros tvarkymui. To rezultatai akivaizdūs – dešimtys kilometrų naujų dviračių takų, išgražėjusios poilsiavietės, nauji turistams skirti informaciniai ženklai ir kiti teigiami svečiams iš užsienio skirtos infrastruktūros pokyčiai.

2014–2020 m. laikotarpiu ES investicijos bus skiriamos kultūros ir gamtos paveldo objektų rinkodarai ir ženklinimui.

2014–2020 m. laikotarpiu ES investicijos bus skiriamos kultūros ir gamtos paveldo objektų rinkodarai ir ženklinimui.

Net 20,55 mln. Eur ES investicijų 2014─2020 m. laikotarpiu bus skirta priemonei „Prioritetinių turizmo plėtros regionų e – rinkodara“.

Pagal šią priemonę ES investicijos bus skiriamos viešųjų kultūros ir gamtos paveldo objektų lankomumui ir žinomumui didinti.

Priemone gali pasinaudoti savivaldybių administracijos ir asociacijos kartu su partneriais – valstybės ir savivaldybių biudžetinėmis įstaigomis, viešaisiais juridiniais asmenimis, kurių savininko (dalininko) teises ir pareigas įgyvendina valstybės ar savivaldybės biudžetinė įstaiga. 

Pasak Ūkio ministerijos Turizmo politikos skyriaus vedėjo Renaldo Čiužo, rinkodaros priemonės galės būti skiriamos tiek Lietuvos, tiek užsienio rinkoms. „Investicijų galės sulaukti tos e-rinkodaros priemonės, kurios gerins ir stiprins turizmo įvaizdį, informuos apie turizmo galimybes Lietuvoje ar skatins turizmo produktų pardavimą tikslinėse rinkose“, ─ sakė specialistas.

Po Lietuvą keliaujantys užsienio svečiai išsiveš tikrai geresnius įspūdžius iš mūsų šalies, jeigu visus norimus lankytinus objektus ras sklandžiai.

Po Lietuvą keliaujantys užsienio svečiai išsiveš tikrai geresnius įspūdžius iš mūsų šalies, jeigu visus norimus lankytinus objektus ras sklandžiai. Šį tikslą įgyvendinti padės priemonė „Savivaldybes jungiančių turizmo trasų ir turizmo maršrutų informacinės infrastruktūros plėtra“, kuriai įgyvendinti 2014─ 2020 m. laikotarpiu bus skirta 5,79 mln. Eur investicijų.

Pasitelkdamos šią priemonę savivaldybių administracijos galės gerokai palengvinti turistų gyvenimą ne tik įrengdamos tinkamą informacinę infrastruktūrą, bet ir suteikdamos visą informaciją apie turistinėse trasose esančias lankytinas vietas.

Norint Lietuvos nacionalinių turizmo maršrutų, turizmo trasų ir kultūros bei gamtos paveldo objektų patrauklumu sužavėti pasaulį, taip pat būtina jų rinkodara. Pagal priemonę „Nacionalinių turizmo maršrutų, trasų ir produktų rinkodara bei turizmo ženklinimo infrastruktūros plėtra“, 2014─2020 m. laikotarpiu numatyta skirti 8,69 mln. Eur. investicijų.

Viešoji turizmo infrastruktūra 2014–2020 m. ES investicijų laikotarpiu per Aplinkosaugos, gamtos išteklių darnus naudojimo ir prisitaikymas prie klimato kaitos prioritetą nebus finansuojama, nes Europos Komisija nebeišskiria turizmo kaip atskiros srities.

Tačiau investicijos privatiems turizmo projektams bus skiriamos kaip verslo projektams, pavyzdžiui, jei įmonė norės išvykti į tarptautinę turizmo parodą, ji galės naudotis priemone „Naujos galimybės LT“, apmokyti darbuotojus pagal prioriteto „Visuomenės švietimas ir žmogiškųjų išteklių potencialo didinimas“ priemones ir pan.

ES - UKMin logo
 

 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos