Lietuva tarptautiniuose startuolių reitinguose pakilo iki 41–50 vietos

Lietuva bei trys šalies didmiesčiai – Vilnius, Kaunas ir Klaipėda – pakilo tarptautiniuose startuolių reitinguose, ketvirtadienį pranešė Inovacijų agentūra.
Asociatyvi nuotr.
Asociatyvi nuotr. / 123RF.com nuotr.

2023 metų kylančių startuolių ekosistemų reitinge „Startup Genome“ Lietuva iš 61–70 pozicijų pernai šiemet pakilo į 41–50 vietas.

„Būti tarp 50 sparčiausiai kylančių ir itin didelį potencialą turinčių startuolių ekosistemų yra svarbus mūsų šalies pasiekimas. Didžiausią įtaką Lietuvos kilimui turėjo du reikšmingi aspektai – mūsų reitingas padidėjo rinkos pasiekiamumo bei kompetencijų ir patirties kategorijose“, – pranešime teigė ekonomikos ir inovacijų ministrė Aušrinė Armonaitė.

„Startup Genome“ reitinge kylančios startuolių ekosistemos apibrėžiamos kaip ankstyvuose augimo etapuose esančios startuolių bendruomenės. Jų reitingas sudaromas pagal svertinį našumo (40 proc.), finansavimo (30 proc.), rinkos pasiekiamumo, talentų ir patirties (po 12,5 proc.) bei ryšio su kitomis sritimis ir žinių (po 2,5 proc.) rodiklių vidurkį.

Tuo metu tarptautiniame indekse „StartupBlink“, kuriame yra 1 tūkst. pasaulio miestų, Vilnius iš 80-os pozicijos pernai pakilo 73-ąją , Kaunas – iš 191-os į 178-tą, Klaipėda – iš 964-os į 769-tą.

Inovacijų agentūros skyriaus „Startup Lithuania“ vadovė Roberta Rudokienė sako, kad Lietuvos startuoliai tampa vis labiau matomi globaliame žemėlapyje – jie sėkmingai veikia pasauliniu mastu ir plečiasi į naujas rinkas, auga jų vertė bei pritraukiamos investicijos.

Duomenų apie startuolius teikėjos „Dealroom“ duomenimis, 2017–2022 metais Lietuvos startuolių ekosistemos vertė išaugo 17 kartų iki 9,5 mlrd. eurų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis