„Finnair“ skrydžių bendrovės paslaugomis patenkintų ir nepatenkintų klientų skaičius pasidalijo perpus (55 proc. patenkinti ir 45 proc. nepatenkinti).
„Verslo klientams, renkantis oro linijas, svarbiausi kriterijai yra punktualumas ir aptarnavimo lygis. Kaina šiam segmentui nėra pats svarbiausias rodiklis. Būtent todėl LOT ir SAS pelnė žemesnį vertinimą dėl dažno vėlavimo, „Finnair“ – dėl kalėdinio streiko. Bendrovė „airBaltic“ tampa ta, kurią renkamasi tik tuomet, kai nėra alternatyvos. Esant kitų skrydžio variantų klientai linkę nesirinkti „airBaltic“, – teigė „BPC Travel“ generalinis direktorius Gvidas Aukštuolis.
Pasak jo, „airBaltic“ didelio klientų nepasitenkinimo sulaukia dėl dažnai keičiamų pažadų. Verslo klientai, kuriems svarbu skrydžio laikas ir trukmė, itin neigiamai žiūri į „airBaltic“ keičiamus planus, kai pardavus bilietus į tiesioginius skrydžius vėliau keleiviai nukreipiami keliauti per Rygą, o dėl to gerokai pailgėja kelionės laikas.
G.Aukštuolis pabrėžė, kad Lietuvos rinkoje atsiradus naujų kokybiškai aptarnaujančių oro vežėjų keleiviai neabejotinai jiems atiduos pirmenybę.