04 28

Lietuviai neatsispiria nuolaidoms net ir galėdami mokėti visą kainą: pasirodo, priežastis – ne pinigai

Gyventojai neatsispiria nuolaidoms net ir tada, kai turi užtektinai pinigų ir gali mokėti visą prekės kainą, rodo tyrimas. Jei prekės ilgo galiojimo, klientai jų įsigyja net keliems mėnesiams į priekį. Kokios prekės su nuolaida graibstomos labiausiai ir kas skatina vaikytis nuolaidų?
„Iki“ parduotuvė Šeškinėje
„Iki“ parduotuvė Šeškinėje / Lukas Balandis / BNS nuotr.

Prioritetas – prekėms su nuolaida

Vidutiniškai 80 proc. gyventojų prioritetą parduotuvėse teikia toms prekėms, kurioms taikomos nuolaidos ar akcijos, rodo „Swedbank“ užsakymu atlikta reprezentatyvi šalies gyventojų apklausa.

Tai akivaizdžiai mato ir prekybininkai – klientai nuolat ieškodavo geriausių kainų, bet noras įsigyti prekių pigiau dabar tik dar labiau auga. Pirkinių krepšeliuose atsiduria nemaža dalis prekių su nuolaida.

Visgi prekes su nuolaida gyventojai medžioja nebūtinai todėl, kad negali jų įsigyti už visą kainą.

„Naujausi kovo mėnesio duomenys rodo, kad per metus prekių kainos šalyje krito beveik 2,5 proc., taip dar kartą primindamos, kad spartus infliacinis periodas Lietuvoje jau baigėsi. Tuo metu sparčiai augę atlyginimai į prieš tai buvusį lygį grąžino gyventojų perkamąją galią, kuri ir toliau auga.

Gretos Skaraitienės / BNS nuotr./Greta Ilekytė
Gretos Skaraitienės / BNS nuotr./Greta Ilekytė

Nepaisant to, gyventojų poreikis pirkti prekes su nuolaida – itin didelis. Priklausomai nuo prekių kategorijos nuolaidų nemedžioja tik 15–20 proc. gyventojų“, – teigė „Swedbank“ ekonomistė Greta Ilekytė.

Tad kas lietuvius skatina medžioti akcijas ir kokios prekės su nuolaida graibstomos labiausiai?

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis