Lietuviai prabangius drabužius šluoja internetu – kaip apsisaugoti nuo klastočių

Karantino metu neveikiant daugumai parduotuvių, pirkėjai internete dar dažniau ėmė rinktis drabužius. Lietuviai atsigręžė ne tik į įprastas parduotuves, bet prisiminė ir dėvėtus drabužius. Internetu jais prekiauja ne vien individualūs žmonės – savo svetainę susikūrė ir vienas populiariausių dėvėtų drabužių tinklų.
Dėvėti drabužiai
Dėvėti drabužiai / Becca Mchaffie / Unsplash nuotr.

Į 15min kreipėsi skaitytoja, nusistebėjusi, kad Lietuvoje galima įsigyti dėvėtų garsių firmų drabužių, tačiau neaišku, ar nepermokėsi už klastotę.

Mokėjo už originalą, gavo klastotę

„Gana dažnai perku dėvėtus drabužius, nes už panašią kainą, kaip įprastose parduotuvėse, galiu įsigyti geresnės kokybės ar garsesnių firmų. Vaikščiodama po dėvėtų drabužių parduotuves, aptinku tikriausių lobių už mažesnę kainą. Jose neretai pirkdavau ir firminius drabužius, nes mokėti visą kainą už naujus ne visada galiu sau leisti. Per karantiną šios galimybės netekau, todėl pradėjau žvalgytis internete.

Pasirinkimų – galybė, atradau ir „Humanos“ internetinę versiją, ir žmonių, pardavinėjančių drabužius net, atrodo, tam neskirtuose puslapiuose, socialiniuose tinkluose. Viename jų iš moters išsirinkau kainą ir, atrodė, kokybę, atitinkančius „Levis“ firmos džinsus už 25 eurus. Nauji jie kainuoja gerokai brangiau, tačiau gaminami tokie kokybiški, kad ir per 5 metus nesunešiosi. Pardavėja bendravo labai maloniai, atsakinėjo į visus klausimus, papasakojo, kur ir už kiek pati pirko šiuos džinsus, tad nieko blogo neįtariau.

Deja, gavusi drabužį ir jį apžiūrėjusi, per kelias minutes supratau, kad rankose laikau klastotę. Džinsinė medžiaga buvo netvirta, su „priemaišomis“, siūlės darytos neprofesionaliai, lyg kokioje Kinijos pogrindžio siuvykloje. Susisiekus su pardavėja, ji tvirtino nežinojusi, kad pardavė padirbtą drabužį, bet nepatikėjau.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis