Lietuvių startuolis „Watalook“ pritraukė 1 mln. dolerių investiciją

Savo maištingu požiūriu ir išmaniomis grožio srities inovacijomis investuotojus patraukęs lietuvių startuolis „Watalook“ sėkmingai skinasi kelią į JAV, siekdamas iš pagrindų pakeisti ir atnaujinti grožio paslaugų sektorių bei modernizuoti grožio specialistų darbą, skelbiama pranešime.
„Watalook“ įkūrėjai Klaudijus Ambrožas ir Justas Vitėnas
„Watalook“ įkūrėjai Klaudijus Ambrožas ir Justas Vitėnas / Asmeninio archyvo nuotr.

Verslo angelų ir fondų (Startup Wise Guys, Launchpad Capital, Crosspring) dėka išankstinio finansavimo etape kompanija surinko įspūdingą 1 mln. dolerių investiciją.

Šiandienos JAV grožio paslaugų rinkos vertė siekia 66 mlrd. JAV dolerių. Šiame sektoriuje dirba virš 706 tūkst. grožio specialistų, iš jų net 70 proc. yra laisvai samdomi profesionalai (palyginimui: 2011 metais individualiai dirbantys grožio specialistai sudarė vos 20 proc. JAV grožio paslaugų rinkos darbuotojų).

Tai reiškia, rašoma pranešime spaudai, jog nepaisant ilgų, 12-14 val. trunkančių darbo dienų, maždaug pusė milijono nepriklausomų grožio paslaugų teikėjų turi rūpintis bei puikiai išmanyti nuolatinio klientų srauto palaikymo bei reklamos kampanijų subtilybes, nuolatos budėti prie telefono registruojant klientų vizitus, rūpintis priminimais apie artėjančius apsilankymus, vesti klientų statistiką ir t.t. Dirbant tokiais krūviais praktiškai nelieka laiko sau, o Z kartai tai tikrai netinka.

Anot pranešimo autorių, per pirmuosius metus aplikacijoje buvo užsakyta virš 82 tūkst. grožio procedūrų, kurių vertė siekia 3 mln. dolerių. Programėlė suteikia grožio specialistams ir jų klientams 24/7 veikiančią grožio paslaugų užsakymo platformą, išmanų darbo kalendorių, kuris pirmiausia užpildo laisvus laiko tarpus tarp klientų vizitų, SMS priminimus klientams ir net klientų vizitų duomenis: kiek pajamų uždirbta, kiek apsilankymų registruota, atšaukta ir pan. Visa tai patalpinta vienoje pažangioje sistemoje, kuria Watalook kūrėjai siekia sumažinti grožio „rockstars’ų“ darbo krūvį ir padėti puoselėti karjerą, dėmesį skiriant savo aistrai – grožio paslaugų teikimui.

„Duomenys rodo, jog kiekvieną mėnesį prie mūsų platformos naujai prisijungiančių grožio specialistų skaičius auga daugiau kaip 30 proc. Atitinkamai auga ir grožio procedūrų užsakymų kiekis – apie 34 proc. kiekvieną mėnesį. Tokiems rezultatams pasiekti neužtenka vien gero produkto – esame įsitikinę, jog prie šios sėkmės stipriai prisidėjo mūsų puoselėjama kultūra, filosofija, bei Z kartos gyvenimo būdas ir natūralus polinkis į skaitmenines technologijas“, – dalijasi mintimis „Watalook“ bendraįkūrėjas ir vadovas Klaudijus Ambrožas.

„Dirbdami su jaunąja grožio specialistų karta matome, jog jie ypač vertina savo finansinę gerovę, pripažinimą, glaudžius profesinius santykius bei siekia tapti matomi visuomenėje. Dėl šios priežasties dalį surinktos 1 milijono dolerių investicijos skirsime naujai “Watalook„ funkcijai – individualizuotoms grožio specialistų paslaugų reklamos kampanijoms. Šie išmanūs reklamos įrankiai leis grožio specialistams ne tik pritraukti naujų klientų ir uždirbti daugiau pajamų, bet ir populiarinti savo vardą grožio industrijoje bei tvirtinti ryšius su klientais“, – priduria Justas Vitėnas, „Watalook“ bendrakūrėjas ir klientų patirties vadovas.

„Nuo pirmos investicijos, kurią suteikėme prieš mažiau nei metus, kompanija augo neįtikėtinu greičiu, ir tai tik įrodo, ką mes matėme nuo pat pradžių – „Watalook“ komanda puikiai išmano grožio paslaugų rinką, jaučia Z kartos poreikius bei turi įrankius, žinias ir drąsą juos išpildyti“, – dalijasi Startup Wise Guys fondo ir akseleratoriaus partnerė Jonė Vaitulevičiūtė.

„Watalook turi viską, ko reikia norint transformuoti grožio industriją: puikią komandą bei inovatyvų produktą. Mūsų nuomone, sunkiai uždirbti pinigai plečiant klientų ratą bei tų klientų duomenys turėtų priklausyti ne kam kitam, o grožio specialistams. „Watalook“ būtent tai ir užtikrina“, – sako Ryan Gilbert, Launchpad Capital įkūrėjas.

Tai yra antrasis startuolis Europoje, pritraukęs „Launchpad Capital“ investiciją plėtrai JAV. Veiklą pradėję 2020 metų balandžio mėnesį, „Watalook“ atlaikė net du karantino periodus.

Paradoksalu, teigiama pranešime spaudai, tačiau karantinas, rodos, netgi paspartino startuolio augimą – lyginant su 2020 metų duomenimis, 2021 metais vartotojų kiekis jau spėjo šoktelti net 317 proc., o didžioji dalis šio augimo buvo pasiekti organiniu būdu.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis