„Jūs esate mūsų vizitinė kortelė. Atvykstantiems turistams nebeįdomūs miestai – jie nori pamatyti, kas yra autentiška mūsų šalyje“, – sakė J.Butkevičienė, girdama kaimo turizmą.
J.Butkevičienė taip pat džiaugėsi nauju projektu „AuGink savo kraštą“, kuriuo žmonės raginami vartoti lietuviškus maisto produktus.
„Galbūt lietuviška morka ar obuolys yra brangesni, o poilsis sodyboje gali atsieiti brangiau nei atostogos Turkijoje. Tačiau kiekvienas euras, paliktas čia, stiprina mūsų ekonomiką ir valstybę“, – sakė J.Butkevičienė.
Šiais metais Jurbarkas perdavė Anykščių krašto atstovams Lietuvos kaimo turizmo asociacijos vėliavą.
Į kaimo turizmo sodybų sezono atidarymą Jurbarko rajone, Kartupėnų kaime, susirinko kelių šimtų Lietuvos kaimo turizmų sodybų atstovai ir kelionių organizatoriai.
Šiais metais Jurbarkas perdavė Anykščių krašto atstovams Lietuvos kaimo turizmo asociacijos vėliavą.