Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Lietuvos automobilių pardavėjai ieško naujų būdų klientams privilioti

Smukus naujų automobilių pardavimui Lietuvoje, pardavėjai ieško naujų būdų, kaip privilioti klientusi – bendrovė „Autobrava“ iš karto po Naujųjų metų pasiūlė įsigyti tris automobilius „Fiat“ už dviejų kainą.
Fiat Bravo
„Fiat Bravo“ / „Scanpix“ nuotr.
Temos: 2 Autobrava, UAB Fiat

„Autobravos“ rinkodaros projektų vadovė Vaida Balčiūnienė BNS antradienį sakė, kad akcija gali pasinaudoti tiek juridiniai, tiek fiziniai asmenys. Jos teigimu, trečiasis „Fiat"  siūlomas priklausomai nuo to, kokie išsirinkti pirmi du, tačiau modelių pasirinkimo laisvė yra didelė.

„Pavyzdžiui, perkant du „Fiat bravo" su mechanine pavarų dėže, 1,4 litrų variklio tūrio ir 120 arklių galių, kurios vieneto kaina yra 63 tūkst. litų, trečią automobilį pasiūlytume iki 50 tūkst. litų vertės „Fiat grande punto", – BNS kalbėjo V.Balčiūnienė.

Anot jos, akcija pradėta dėl sandėliuose susikaupusių automobilių, kuriuos reikia parduoti. Ji pabrėžė, kad trys „Fiat" už dviejų kainą – apskaičiuoti tam tikrų modelių deriniai.

Kitose šalyse sėkmingai taikant panašias akcijas, V.Balčiūnienė pastebėjo, kad pirkėjus veikia psichologiniai dalykai – didesnį poveikį padaro 2 automobilių už 1 ar 3 automobilių už 2 kainą nei labai didelės nuolaidos.

Lietuvoje, anot rinkos tyrimų bendrovės „AutoTyrimai“, pernai užregistruota 25,19 tūkst. naujų lengvųjų automobilių – 2 proc. mažiau nei 2007-aisiais, kai buvo užregistruota 25,71 tūkst. naujų lengvųjų automobilių.

Vien gruodį, palyginti su 2007-ųjų tuo pačiu mėnesiu, naujų lengvųjų automobilių registravimas smuko 41 proc. iki 1256.

Populiariausi modeliai Lietuvoje tarp naujų automobilių praėjusiais metais buvo „Škoda Octavia" (1206), „Volkswagen Caddy" (787) ir „Nissan Qashqai" (666).

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?