„Palyginus šių metų pirmojo pusmečio pirmąjį ir antrąjį ketvirčius jau matyti, kad yra, nors ir nežymus, tačiau didėjimas. Tai yra teigiamas signalas, jis leidžia atsargiai spėti apie galimą atsigavimą. Aišku, pagal pardavimą tebesame 2005 metų lygyje, bet svarbiausia, kad kritimas sustojo, tad manau, kad baldininkai dugną yra pasiekę“, – „Verslo žinioms“ sakė asociacijos „Lietuvos mediena“ direktorius Raimundas Beinortas.
Anot jo, išliko ir pirmiausia atsitiesia tos įmonės, kurios produkciją gamina dideliems baldų prekybos tinklams, tai yra dirbančios su koncernu „Ikea“, ir bendrovės, sugebėjusios persiorientuoti, radusios naujų prekybos nišų.
„Dalis įmonių išnyko iš verslo žemėlapio, bet tos, kurioms pavyko išsilaikyti iki šiol, manau, sugebės išsaugoti išsikovotą rinką“, – teigė R.Beinortas.