Lietuvos bankas: ginčų su draudikais daugėjo, o su kitais bankais – mažėjo

Lietuvos bankas 2018 metais išnagrinėjo kiek daugiau nei 500 vartotojų ginčų su finansų įstaigomis – beveik 80 proc. (411) jų kilo su draudikais, arba 15 proc. daugiau nei 2017 metais.
Lietuvos bankas
Lietuvos bankas / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

LB Finansinių paslaugų ir rinkų priežiūros departamento direktorius Mindaugas Šalčius sako, kad panašios tendencijos stebimos keletą metų. Ginčų su draudikais daugėja, nes gyventojai sudaro daugiau sutarčių, be to, nemažos įtakos daro painios jų sąlygos.

„Kita vertus, pastebime, kad nustačius aiškesnį ir griežtesnį reglamentavimą dėl paskolų, kyla vis mažiau ginčų dėl būsto ir vartojimo paskolų – tai lemia, kad su bankais nesutarimų mažėja“, – pranešime sakė M.Šalčius.

Ginčų su bankais pernai sumažėjo 14 proc. iki 86, pranešė Lietuvos bankas.

LB pernai išnagrinėjo iš viso 535 vartotojų ginčus su finansų įstaigomis – 6 proc. daugiau nei 2017 metais.

Ginčų skaičius dėl privalomojo automobilių draudimo pernai reikšmingai nepakito ir sudarė maždaug trečdalį visų nagrinėtų nesutarimų, susijusių su draudimu. Ginčų dėl mokėjimo paslaugų skaičius trečius metus iš eilės stabilus, tačiau pernai mažiau jų kilo dėl paskolų, ypač būsto.

Pernai mažiau ginčytasi ir su kitais finansų rinkos dalyviais – tokie ginčai sudarė 7 proc. visų išnagrinėtų ginčų. 2017 metais didžiąją dalį sudarė ginčai dėl vartojimo kreditų, tačiau jų skaičius pernai mažėjo dviem trečdaliais. Tai sietina su griežtesniu jų reglamentavimu ir mažėjančiu sutarčių skaičiumi.

LB pernai išnagrinėjo iš viso 535 vartotojų ginčus su finansų įstaigomis – 6 proc. daugiau nei 2017 metais.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis