Lietuvos eksportuotojai Japonijoje turi ieškoti nišų

Lietuvos eksportuotojams Japonijoje reikia ieškoti nišų, norint sėkmingai vystyti eksportą, rašo „Verslo žinios“.
Fudži kalno grožis visais metų laikais
Japonija / Vida Press nuotr.

„Lengva auginti eksportą po 70 proc., kai jo apimtis nėra didelė. Bet verslas tikisi, kad jam atsivers daugiau galimybių. Lietuvos įmonėms reikia ieškoti nišų, specifinių produktų. Japonai yra smalsūs, parduotuvės turi skyrius, kuriuose prekiaujama netradicinėmis prekėmis“, – tvirtino Lietuvos maisto eksportuotojų asociacijos direktorius Giedrius Bagušinskas.

Anot jo, šiuo metu visame pasaulyje yra jaučiamas susidomėjimas eksportu į Japoniją.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Testas.14 klausimų apie Kauną – ar pavyks teisingai atsakyti bent į dešimt?
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs