Lietuvos metalo laužo įmonė Latvijoje kaltinama neteisėta konkurencija

Lietuvos metalo laužo didmeninės prekybos įmonė „Kuusamet“ Latvijoje kaltinama neteisėta konkurencija dėl siūlomų aukštesnių nei vidutinės metalo supirkimo kainų, skelbia „Verslo žinios“.
Vilniaus miesto savivaldybė pradėjo nutemptų ir bešeimininkiais pripažintų automobilių utilizavimo darbus
Vilniaus miesto savivaldybė pradėjo nutemptų ir bešeimininkiais pripažintų automobilių utilizavimo darbus / Roko Lukoševičiaus / 15min nuotr.

Portalas cituoja Baltijos metalo laužo perdirbėjų asociacijos patarėją Jocheną Kleiną, kuris latvių leidiniui „Dienas bizness“ sakė, kad antrinė „Kuusamet“ bendrovė Latvijoje „Refonda“ siūlo nelogiškai aukštas juodojo metalo laužo supirkimo kainas, kurios įmonei yra nuostolingos bei kurias padengia pagrindinė akcininkė. Jis teigė, kad taip veikdama Estijoje Lietuvos įmonė išmetė iš rinkos kelias smulkesnes įmones bei užėmusi jų vietą sumažino kainas iki vidutinių.

Savo ruožtu metalo laužo tų pačių akcininkų kaip ir „Kuusamet“ valdomos kitos metalo laužo supirkimo įmonės „Metruna“ verslo konsultantas Ramūnas Budrys portalui sakė, kad Lietuvos kapitalo bendrovė dirba efektyviau ir turi mažesnius kaštus, o Latvijos asociacija galimai yra pernelyg šališka atstovaudama vieno didžiausių Latvijos metalo laužo eksportuotojų interesams. Jis tikino, jog „Refonda“ Latvijoje dirba pelningai.

„Verslo žinių“ teigimu, „Kuusamet“ ir „Metruna“ Lietuvoje priklauso 28 metalo laužo supirkimo aikštelės, Latvijoje veikia viena, Estijoje – aštuonios.

Registrų centro duomenimis, „Kuusamet“ praėjusiais metais uždirbo 8,8 karto mažiau grynojo pelno nei 2022-aisiais (81,4 tūkst. eurų), tuo metu „Metrunos“ grynasis pelnas 2023 metais padidėjo 2 proc. iki 3,97 mln. eurų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis