Lietuvos parduotuvės jau ruošiasi tylėjimui apie alkoholio akcijas

Jau nuo kitos savaitės pirkėjai turės užmiršti spalvotas „akcijų“ etiketes ir pasiūlymus pigiau įsigyti prekių alkoholio skyriuje. Lapkričio 1 d. įsigaliosianti naujoji tvarka draus pačiose parduotuvėse ir įvairiuose reklaminiuose leidiniuose skelbti apie vienam ar kitam alkoholiniam gėrimui taikomas nuolaidas.
Draudimas pardavinėti alkoholinius gėrimus.
Netrukus bus draudžiama skelbti nuolaidas alkoholiui. / Irmanto Gelūno / BNS nuotr.

Gegužės viduryje priimtam papildomam alkoholio kontrolės įstatymo punktui didieji Lietuvos mažmeninės prekybos tinklai teigia jau pasiruošę.

„Maxima LT“ Korporacinių reikalų departamento direktorius Rosvaldas Gorbačiovas patikino, jog naujosios tvarkos bus laikomasi ir net kainų etiketėse nebus nurodoma arba vizualiai išskiriama, jog alkoholinio gėrimo kaina žemesnė nei įprastai.

„Visgi, taikyti nuolaidas alkoholiniams gėrimams įstatymas nedraus, bus draudžiama tik apie jas skelbti. Tad nuolaidas alkoholiniams gėrimams mūsų parduotuvėse ir toliau taikysime, tačiau jas pirkėjai kainų etiketėse turės pastebėti patys“, – aiškino R.Gorbačiovas.

„Pirkėjai ir leidinyje, ir internete, ir lentynoje matys galutinę prekės kainą. Kasoje nuskenavus prekę bus rodoma taip pat jos galutinė kaina, kaip ir lentynoje“, – antrino „Rimi“ viešųjų ryšių vadovė Giedrė Bielskytė.

Tiek ji, tiek R.Gorbačiovas patikino, kad ruošiantis naujajam draudimui pastaruoju metu daugiau nuolaidų alkoholiui „Maxima“ ir „Rimi“ parduotuvėse nesiūloma.

„Visada gerbiame ir griežtai laikomės įstatymų, taigi ir šis kartas nėra išimtis“, – apie gegužę Seimo priimto nutarimo vykdymą kalbėjo „Iki“ parduotuves valdančios bendrovės „Palink“ viešųjų ryšių vadovė Berta Čaikauskaitė.

Pavasarį priimtos alkoholio kontrolės įstatymo pataisos nuo lapkričio 1 d. prekybos vietoms draudžia ne tik skelbti alkoholiui taikomas nuolaidas, bet ir organizuoti alkoholio įsigijimą bei vartojimą skatinančius žaidimus, konkursus ar loterijas.

Naujojo draudimo būtinybę parlamentarai argumentavo akcijų metu nuperkamais dideliais alkoholio kiekiais. Tuomet šį argumentą Lietuvos prekybos įmonių asociacijos vadovas Laurynas Vilimas pavadino absurdišku.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis