Lietuvos prieskonių gamintojai šalyje parduoda mažiau, bet didina eksportą

Lietuvos parduotuvių prieskonių skyrių lentynose daugiausia yra importuotos produkcijos, o lietuviškų prieskonių gamintojai bando prasiskinti kelią į eksporto rinkas.
Aitrioji paprika puikiai veikia sveikatą
Prieskoniai / Fotolia nuotr.
Temos: 1 Prieskoniai

„Dabar siekiame patekti į Vokietijos rinką, o įkėlę koją į Vokietiją didintume ir savo gamybos apimtį – tam reikėtų dar daugiau įrangos“, – „Verslo žinioms“ teigė Kauno gamyklos „Sauda“ generalinis direktorius Arūnas Miškūnas.

Šiuo metu Lietuvos mažmeninės prekybos tinkluose didžiausias lentynas yra užėmusi Estijos gamintojo „Santa Maria“ prekės ženklo prieskonių produkcija. Taip pat galima rinktis Kroatijoje pagamintų „Vegeta“, bulgarų „Bioset“, lenkų „Vigora“ prieskonių.

Statistikos departamento duomenys liudija didėjančią importuojamų prieskonių apimtį – pernai į Lietuvą buvo atvežta 59 mln. litų vertės prieskonių, arba beveik dukart daugiau nei užpernai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Aukščiausios klasės kavos aparatai: ar verta į juos investuoti?
Reklama
Įspūdingi baldai šiuolaikinei svetainei: TOP 5 pasirinkimai