Tačiau, pasak Lietuvos aprangos ir tekstilės įmonių asociacijos prezidento Lino Lasiausko, nepadeda kukliai ugdomi darbuotojai, silpnos įmonių investicijos ir menkos pastangos belstis į Rytų rinkas.
„Įmonės supranta, kad visos sąnaudos didėja, tad vienintelis efektyvus išgyvenimo kelias – savas produktas. Bet su savu prekės ženklu papulti į Vakarus kol kas sudėtinga, Rytų rinkose sektųsi geriau. Vidurinė vartotojų karta ten dar atsimena lietuvišką produktą kaip kokybės etaloną. Ir ne tik Rusija ar NVS šalys. Lietuva galėtų žiūrėti į JAV, Kiniją, arabų šalis. Šios rinkos leistų mums skaidyti riziką, susijusią su sąstingiu ES“, – interviu „Verslo žinioms“ sakė L.Lasiauskas.
Jo teigimu, plėtrai į šias kryptis, deja, visos šalies ūkis skiria mažai dėmesio.
„Rytų rinkos mažiau saugios, rizikingos, o stiprios paramos skatinti eksportą į Rytus – nėra. Svarstome, kad būtų geras žingsnis atgaivinti daugiau nei prieš dešimt metų veikusio Lietuvos eksporto ir importo draudimo analogą. Tai būtų valstybinė įstaiga, garantuojanti eksporto kreditų draudimą“, – teigė L.Lasiauskas.