Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Lietuvos verslininkai skatinami drąsiau žvelgti į Vokietijos rinką

Eksporto klubus, kurių tikslas Lietuvos verslininkus supažindinti su užsienio rinkomis ir galimybėmis į jas prasibrauti, organizuojanti VšĮ „Versli Lietuva“ šį kartą šalies įmonių vadovus pakvietė patyrinėti Vokietijos rinką. Renginyje dalyvavęs „Vičiūnų“ įmonių grupės Vokietijoje vadovas Dmitrijus Bogatko tikino, kad svarbiausia į Vokietiją eksportuoti panorusiems verslininkams – įvertinti savo galimybes ir ištirti rinką. Eksporto klube taip pat buvo pristatyta programa „International Growth Programme“, kuria bus siekiama didinti Lietuvos įmonių eksporto į kitas šalis, tarp jų ir Vokietiją, apimtis.
Vokietijos ekonomika
Vokietija / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Įvertinti galimybes

D.Bogatko, kalbėdamas apie Vokietijos rinką, neslėpė, kad įsibrauti į ją, kaip ir kitas rinkas, lengva nėra. „Aišku, vienas svarbiausių dalykų, ką reikėtų padaryti – ištirti rinką, išsiaiškinti konkurentus. Taip pat reikėtų labai gerai įvertinti ir savo galimybes, ar išties įmonė gali būti konkurencinga, ir rasti vietą Vokietijos rinkoje. Galiausiai, susirasti tinkamus partnerius arba darbuotojus“, – patarė „Vičiūnų“ įmonių grupės Vokietijoje vadovas.

Nereikėtų pamiršti, kad skiriasi ir šalių mentalitetai – tai, anot D.Bogatkos, matyti ir versle. Vis dėlto, „Vičiūnų“ įmonių grupės atstovas tikino, kad bijoti taip pat neverta – jei jau nusprendei eiti, tai drąsiai. „Jau įvertinus savo galimybes, visur patarčiau eiti tik drąsiai. Ką, tiesa, mūsų verslininkai ir daro“, – pridūrė pašnekovas.

Tikslas – didinti apimtis

Jau įvertinus savo galimybes, visur patarčiau eiti tik drąsiai. Ką, tiesa, mūsų verslininkai ir daro, – teigė „Vičiūnų“ įmonių grupės atstovas.

Eksporto klubo tikslas buvo ne tik leisti Lietuvos įmonių vadovams apie Vokietijos rinką išgirsti iš pirmų lūpų, bet ir supažindinti juos su dar viena galimybe padidinti eksporto apimtis į kitas šalis – programa „International Growth Programme“.

Programos, kurią ves „Giraffe Consulting“ ekspertų komanda, siekis – patobulinti šalies įmonių eksporto planavimo, ruošimo, įgyvendinimo ir didinimo įgūdžius. Tarptautinę „Eksporto akademijos“ konsultacijų programą sudarys 3 etapai.

Pirmoji programos dalis bus sutelkta į reikalingų žinių apie rinkas, į kurias planuojama eksportuoti, įgijimą. Konsultacijų metu ketinama analizuoti tarptautinės prekybos plėtros, rinkos tyrimų ir tarptautinių pardavimų temas, ruošti individualius įmonių eksporto planus. Prisijungti prie šio etapo kviečiami 20-ties Lietuvos įmonių atstovai.

Remiantis ekspertų rekomendacijomis į antrąją programos dalį iš minėtų 20-ties įmonių bus atrinktos 10, kurios turės galimybę dalyvauti tarptautiniuose seminaruose Vokietijoje, kur daugiausia dėmesio bus skiriama eksporto valdymo strategijoms.

Galiausiai, Vokietijoje įmonėms bus suorganizuoti B2B susitikimai, kuriuose verslininkai galės pritaikyti tarptautiniuose seminaruose įgytus įgūdžius ir užmegzti pirmuosius potencialius verslo kontaktus.

Tiek rengiami eksporto klubai, tiek tokios programos kaip „International Growth Programme“ padeda Lietuvos įmonėms ne tik drąsiau pagalvoti apie eksportą, bet ir pradėti ieškoti būdų jį įgyvendinti.

„Versli Lietuva“ kviečia iki 2015 m. kovo 2 d. registruotis į „International Growth Programme“. Tai galima daryti el. adresu: j.paulaviciene@verslilietuva.lt, atsiunčiant užpildytą registracijos anketą ir vienos įmonės deklaraciją. Su įmonių atrankos kriterijais ir reikalavimais susipažinti galite čia.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos