„Verslo žinios“ rašo, kad procesas pastaruoju metu įgavo pagreitį, o ypač uoliai Lietuvos rinkoje darbuojasi Kaliningrado srities draudikai.
Anot specialistų, tokia praktika neatitinka tarptautinių teisės aktų ir susitarimų, nes valstybė, žaliosios kortelės sistemos narė, neturi teisės išduoti žaliųjų kortelių transporto priemonėms iš valstybių, kurios priklauso žaliosios kortelės sistemai ir turi savo draudimo biurus.
Lietuvos draudimo brokerių įmonių asociacija kreipėsi į Draudimo priežiūros komisiją, Transporto priemonių draudikų biurą, Lietuvos draudikų asociaciją, kad šios užkirstų kelią žaliųjų kortelių išdavimui Lietuvoje registruotoms transporto priemonėms.
Draudimo bendrovės BTA filialo Lietuvoje Draudimo rizikų valdymo skyriaus vadovas Gintaras Markevičius sakė, kad įsigiję rusišką žaliąją kortelę vežėjai dažnai įsivaizduoja turintys reikiamą draudimo apsaugą, bet faktiškai ir praktiškai Rusijos draudimo bendrovės atsisako atlyginti žalą, ypač jei žala įvyksta Europos Sąjungos valstybėse, nurodydami, kad transporto priemonės registracijos vietos biuras ar draudikas turėtų atlyginti nuostolius.