Nuo šiol ši paslauga kainuos 65 centus, ketvirtadienį rašo dienraštis „Lietuvos rytas“.
Iki šiol klientai galėjo nemokamai į mobilųjį telefoną gauti trumpąją žinutę su įmonės ar gyventojo numeriu.
„Lintel“ valdančios bendrovės TEO LT atstovas Antanas Bubnelis aiškino, kad šią paslaugą nutarta apmokestinti tam, kad netektų didinti skambučio numeriu 118 kainos.
„Nepaisant augusių darbo užmokesčio sąnaudų, ši paslauga iki šiol buvo nemokama, ketverius metus nekito ir pokalbio minutės kaina skambinant 118 numeriu“, – sakė A.Bubnelis.
Šiuo metu paskambinti informacijos telefonu 118 atsieina pusantro lito.
Nemokama žinutė į skambinančiojo mobilųjį telefoną išsiunčiama tuo atveju, jei jis naudojasi kita „Lintel“ paslauga – paprašo tiesiogiai sujungti jį su pageidaujamu abonentu. Bet tada pokalbio minutės kaina žmogui kainuoja net 1,50 lito.
„Lintel“ konsultantai per dieną atsako į iki 25 tūkstančių skambučių. Maždaug penktadalis skambinančiųjų mobiliuoju telefonu naudojosi ir galimybę gauti informaciją žinute.