„Jei bus klientų, plėsimės ne tik Lietuvoje, bet yra galimybių keliauti į Rytus ir Vakarus. Galima išnaudoti puikias darbuotojų anglų kalbos žinias, dabar kalbame dėl Skandinavijos. Vyksta derybos, pokalbiai, žiūrėsime, kas iš to išsirutulios“, – dienraščiui „Verslo žinios“ sakė „Lintel“ generalinis direktorius Remigijus Šeris.
Kol kas „Lintel“ dirba tik su Lietuvos įmonėmis. Bendrovė, kurios verslo klientų skaičius šiemet išaugo apie 20 proc. iki maždaug 30 įmonių, tikisi, kad vis daugiau bendrovių pereis prie kontaktų centrų paslaugų. Nuo klientų gausos priklausys ir tolesnė plėtra.
„Matome didelę perspektyvą, kad valstybės įmonės pradės daugiau kreipti dėmesį į aptarnavimo kokybę ir efektyvumą“, – tvirtino R.Šeris.
„Lintel“ teigia per šiuos metus sukūrusi daugiau kaip 400 naujų darbo vietų, o iki metų pabaigos, planuojama, bendrovėje dirbs 1,2 tūkst. darbuotojų. Kiek investuota į naujus kontaktų centrus, įmonė neįvardija.
Bendrovė teikia informacijos telefonu 118 paslaugos, taip pat teikia pagalbą kompiuterių ir interneto vartotojams telefonu 1518, o verslo klientams – nuotolinio klientų aptarnavimo sprendimus bei telerinkodaros paslaugas.
„Lintel“ pajamos 2009 metais siekė 41,8 mln. litų – 6 proc. daugiau nei per 2008 metus, kai jos buvo 39,5 mln. litų. Pajamos iš kontaktų centrų paslaugų pernai išaugo 21 proc. iki 29,4 mln. litų.