Bendrovė aiškina, kad šis pokytis nėra susijęs su „Brexit“, tačiau noru išvengti šokolado branginimo. Jo gerbėjai tokį bendrovės žingsnį pavadino kvailu ir juokingu.
„Mondalez“ taip pat nusprendė sumažinti šios šokoladų rūšies pakuočių dydžius. Didesnės pakuotės svoris bus sumažintas nuo 400 iki 360 g, o mažesnės nuo 170 iki 150 g. Tai daroma taip pat norint išlaikyti dabartines produkto kainas rinkoje.
„Kaip ir daugelis kitų bendrovių, susiduriame su produktų brangimu“, – savo paskyroje „Facebook“ paaiškino „Mondalez“ atstovai.
Nors „Mondalez“ atstovų teigimu tiesiogiai sieti šio žingsnio su „Brexit“ nereikėtų, tačiau po Londono sprendimo trauktis iš ES nukritus svaro kursui nemažai įmonių buvo priverstos kilstelėti savo gaminių kainas.
Kad ir kokios būtų tikrosios priežastys platinti tarpus „Toblerone“ šokolade, britų vartotojai tuo nėra itin patenkinti. Socialiniuose tinkluose šokolado gerbėjai neslepia savo įniršio dėl tokio „Mondalez“ žingsnio.
„Visiškai kvailas sprendimas!!! Niekada nepirksiu šių šokoladų“, – rašo Alistair Calder.
„Logiška sumažinti batonėlio svorį, bet kam daryti didelį tarpą? Atrodo kvailai, mano nuomone galėjo tiesiog sutrumpinti batonėlį ir išlaikyti originalų dizainą“, – antrina Lee Yarkeris, kuriam pritaria ir Michalas Tatas: „Tai turėtų būti vienas iš kvailiausių kada nors priimtų korporacijų sprendimų“.