Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„L'Oreal“ pardavimų augimą per metus fiksavo beveik visose rinkose

Prancūzijos kosmetikos ir grožio prekių milžinė „L'Oreal“ pranešė pardavimų pajamas trečiąjį metų ketvirtį, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu pernai, padidinusi 4,4 proc. iki 10 mlrd. eurų, o jų augimas fiksuotas beveik visuose padaliniuose ir visuose regionuose.
REUTERS-Scanpix nuotr.
REUTERS-Scanpix nuotr.
Temos: 1 Prancūzija

Palyginamieji pardavimai ūgtelėjo 11,1 procento.

Pardavimai Europoje augo 12,9 proc. iki 3,25 mlrd. eurų, Šiaurės Amerikoje – 5,5 proc. iki 2,98 mlrd. eurų, Lotynų Amerikoje – 24,9 proc. iki 844,1 mln. eurų, Šiaurės Azijoje – menko 15,1 proc. iki 2,05 mlrd. eurų, o kitur pasaulyje – didėjo 12,4 proc. iki 885,4 mln. eurų.

„L'Oreal“ gamina kosmetiką, kvepalus, odos ir plaukų priežiūros priemones 35 prekių ženklais, įskaitant visame pasaulyje žinomus „Yves Saint Laurent“, „Lancome“, „Garnier“, „Vichy“, „Maybelline“, „Giorgio Armani“, „Prada“ ir „Kiehl's“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais
Reklama
Žaidimų industrijos profesionalus subūrusiems „Wargaming“ renginiams – prestižiniai tarptautiniai apdovanojimai