10 02

Ginčo dėl sugadintos „Louis Vuitton“ rankinės atomazga: štai kuo viskas baigėsi

Prieš kurį laiką stilistė Santa Mišenytė socialiniuose tinkluose pasidalijo skaudžia patirtimi – jos vintažinę „Louis Vuitton“ rankinę, bandydami ją atnaujinti, esą sugadino įmonės „Sneaker Spot“ specialistai. Po kurio laiko ginčas dėl to išspręstas – žinoma moteris atgavo pinigus už patirtą žalą.
Santa Mišenytė
Santa Mišenytė / 15min montažas

Rekvizitai.lt nurodo, kad „Kedų kultūra“, MB valdo prekės ženklą „Sneaker Spot“.

Rekvizitai.lt duomenimis, „Sneaker Spot“ – tai vienintelė avalynės restauravimo studija Lietuvoje. Taip pat nurodoma, kad teikiamos ir rankinių bei kitų mados aksesuarų atnaujinimo paslaugos.

„Pasiėmiau savo rankines iš restauracijos ir nežinau, kaip viską pasakyti, nes norisi tiesiog mergaitiškai bliauti. Labai saugau savo rankines, jas pati perku, brangiai moku, tai yra mano turtas. Pergyvenu, man skauda širdį už kiekvieną daiktą. Kadangi rankinė vintažinė nuo dėvėjimo buvo įtrūkęs kampas. Nunešiau ją sutvarkyti ir dabar nežinau, ar buvo geriau ją nešioti, kokia ji buvo, ar dabar – kaip ją man „sutvarkė“. Buvo uždažytos vietos, kurių aš neprašiau dažyti. Mano akimis, spalvos visiškai neatitinka originalių, o nuo storo dažų sluoksnio sutrūkinėjo rankinės oda. Ta vieta, kurioje daiktai lieka beverčiai, vadinasi „Sneaker Spot“. Nukentėjusių yra daug, o jie atsakomybės neprisiima, besiskundžiančius socialiniuose tinkluose tiesiog blokuoja“, – anksčiau socialiniame tinkle teigė stilistė.

Tiesa, ji – ne vienintelė nukentėjusi. Daugiau apie šią situaciją skaitykite čia. Vis dėlto praėjus kuriam laikui ginče su paslaugos tiekėju S.Mišenytės atveju padėtas taškas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis