LPK teikia pasiūlymus Seimo nariams, kurie padėtų išlaikyti valstybės ekonomikos augimą

Lietuvos pramonininkų konfederacija (LPK), pateikė nominuotam kandidatui į Ministro Pirmininko pareigas Gintautui Paluckui ir naujojo Seimo nariams pasiūlymus, kurie 2024–2028 m. Seimo kadencijai padėtų išlaikyti valstybės ekonomikos augimą, rašoma LPK pranešime spaudai.
Vidmantas Janulevičius
Vidmantas Janulevičius / Pauliaus Peleckio / BNS nuotr.

Kreipimesi įvardyti 68-i pasiūlymai švietimo, demografijos ir migracijos, mokestinės aplinkos, verslo aplinkos, aplinkosaugos ir žiedinės ekonomikos, energetikos ir klimato kaitos, perdirbamosios maisto ir pašarų pramonės bei žemės ūkio (agromaisto) politikos, gynybos pramonės, inovacijų ir MTEP, regioninės politikos, transporto, infrastruktūros ir logistikos, užsienio ekonominės politikos ir kt. srityse.

Kaip pažymima kreipimesi, šių pasiūlymų įgyvendinimas reikšmingai prisidėtų prie Lietuvos konkurencingumo didinimo: padėtų sukurti verslui palankią ir stabilią aplinką, įgalinti veikti institucijas, siekti išlaikyti ir pritraukti talentus, o taip pat sukurti inovacijoms, verslo plėtrai, technologiniam atsinaujinimui bei naujų darbo vietų kūrimui palankią ekosistemą.

Pasak LPK prezidento Vidmanto Janulevičiaus, viliamasi, kad Vyriausybės programa atlieps Lietuvos pramonės ir visos ekonomikos stabilumo bei augimo tikslus.

„Dėl globalių iššūkių ir nuolatinės konkurencijos tarptautinėje rinkoje, ypač svarbu užtikrinti prognozuojamą verslo aplinką, skatinti inovacijas bei kurti prielaidas tvarioms investicijoms. Lietuvos pramonininkų konfederacija nuosekliai dirba tam, kad stiprintų dialogą tarp verslo ir valdžios institucijų. Esame pasirengę bendradarbiauti ir suteikti ekspertines įžvalgas, siekiant padėti formuoti šiuolaikišką, inovacijomis ir efektyviu resursų panaudojimu grįstą ekonomikos politiką“, – pažymėjo LPK prezidentas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis