Lietuva yra pirmoji Baltijos šalyse, diegianti šią sistemą. Ji suteiks galimybę bendradarbiaujantiems vežėjams perduoti CIM (tarptautinio krovinių vežimo geležinkeliais dokumento, taikomo Europoje) važtaraščio duomenis.
LTG verslo atsparumo direktorius Gediminas Šečkus sako, kad „Orfeus“ sprendimas tiek sustiprins integraciją su Vakarais, tiek pagerins krovinių vežimo paslaugas – važtaraščiai bus teikiami automatizuotai, todėl trumpės dokumentų rengimo trukmė, sumažės žmogiškųjų klaidų tikimybė.
„Savo pasirinkimu rodome, kad Europoje taikomi sprendimai gali sėkmingai veikti ir plačiosios vėžės geležinkeliuose“, – pranešime teigė jis.
Grupės bendrovė „LTG Cargo“ kovą pasirašė sutartį su visame pasaulyje veikiančia ir geležinkelių įmones vienijančia Tarptautine geležinkelių sąjunga, įsikūrusia Paryžiuje. Tai leidžia įmonei naudotis „Orfeus“ sistema.
Šiuo metu jau pradėti paruošiamieji darbai, o LTG įmonės sistema, tikimasi, pradės naudotis paskutinį šių metų ketvirtį.