„Luminor“ niekaip neišsprendžia techninių problemų: „Tai yra išskirtinė situacija mūsų banke“

​​​​​​​Banko „Luminor“ klientai sutrikę, nes nei ketvirtadienį, nei penktadienį negali pervesti lėšų į kituose bankuose esančias sąskaitas. Bankas sako pirmą kartą susidūręs su tokia situacija.
„Luminor“
„Luminor“ / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

„Neveikia bankas nuo vakar, neįskaitomi pavedimai. Vakar padaryti pavedimai interneto banke adresato nepasiekia ir šiandien, taip pat įmonė negauna pervestų pinigų, o bankas net negali atsakyti, kada bus sutvarkyta problema“, – 15min teigė sąskaitą banke turintis Raimundas.

Bankas pripažino, kad ketvirtadienį ir penktadienį pervedimai iš tiesų negalimi.

„Nuo gegužės 24 d. 11 val. „Luminor“ banke sutriko „Luminor/DNB“ klientų išeinančių ir įeinančių pervedimų eurais į kitus Lietuvoje ir užsienio šalyse registruotus bankus vykdymas, taip pat ir tarp „Luminor/DNB“ ir „Luminor/Nordea“ sąskaitų. Mokėjimai „Luminor/DNB“ viduje vyksta įprastai“, – skelbiama banko pranešime.

„Kartu su mus aptarnaujančiu banku-korespondentu dedame visas pastangas, kad techniniai nesklandumai būtų kuo greičiau išspręsti ir atsiprašome klientų dėl nepatogumų. Mes nuolat informuosime apie situaciją bei pervedimų būklę“, – sako banko atstovai.

Tuo tarpu atsidarius „Luminor/Nordea“ puslapį teigiama, kad „dėl techninių problemų šiuo metu yra sutrikęs pranešimų mobiliesiems telefonams paslaugos veikimas. Mes žinome apie šią problemą ir stengiamės ją išspręsti“.

Penktadienį vakarop bankas atnaujino informaciją ir pranešė, kad techninės kliūtys vis dar neišspręstos.

„Apgailestaudami pranešame, kad šiandien „Luminor|DNB“ klientų mokėjimai nebuvo įvykdyti. Tai yra išskirtinė situacija mūsų banke, kuomet sutrikus mus aptarnaujančio banko-korespondento IT sistemoms, nuo gegužės 24 d. negalime įvykdyti ir gauti pervedimų. Situacija yra sprendžiama aukščiausiu su incidentu susijusių partnerių lygiu, o „Luminor“ banko vadovai skiria visus įmanomus resursus ir deda visas pastangas, kad įprastas pervedimų režimas būtų kuo greičiau atstatytas“, – teigiama banko pranešime.

Bankas skelbia, kad gegužės 25 d. darytus pervedimus klientai gali atšaukti prisijungę prie savo interneto banko. Gegužės 24 d. pervedimai bus atlikti iš karto išsprendus techninius sutrikimus. „Kiekvieną kliento užklausą ir skundą nagrinėsime individualiai, visus klientų klausimus spręsime bei tvarkysime ir šeštadienį bei sekmadienį“, – teigia bankas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis