„Nuo sausio 24 dienos 8 valandos ryto „Luminor“ banko klientams apribotos teisės disponuoti privačiomis ir verslo klientų lėšomis. Tarpbankiniai pavedimai nevykdomi, internetu banko paskyros nepasiekiamos“, – skundėsi skaitytojas.
Jam niekaip nepavyksta susisiekti su banko konsultantais, ir tai tik skatina vyro nepasitenkinimą banku.
„Susisiekti su banko konsultantais neįmanoma, specialus banko susirašinėjimo langelis tinkamai neveikia, uždavus klausimą, išmeta iš pokalbio. Klientams kelia susirūpinimą banko neveiksnumas ir tyla“, – skundėsi „Luminor“ klientas.
Tuo metu banko atstovė Giedrė Bielskytė 15min patvirtino apie nesklandumus, kuriuos pažadėjo kaip įmanoma greičiau išspręsti.
„Šiuo metu gali būti sutrikimų jungiantis prie Luminor| DNB interneto banko. Visos kitos banko paslaugos veikia įprastai. Atsiprašome už nepatogumus, tikimės sutrikimą sutvarkyti kuo greičiau“, – raštu 15min sakė ji.
Maždaug 1 val. 30 min. popiet bankas pranešė, kad elektroninė bankininkystė veikia be jokių trikdžių.