Kol kas Lietuvoje bekontaktė prieiga prie bankomatų veikia mažiau nei dešimtadalyje bankomatų, iki šių metų rugpjūčio pabaigos numatoma atnaujinti dar 100 bankomatų. Palaipsniui numatoma tokią galimybę turėti visame „Luminor“ bankomatų tinkle.
„Norėdami palengvinti naudojimąsi banko paslaugomis, atlikome nemažai patobulinimų ir dabar pirmieji Baltijos šalyse pristatome galimybę pasinaudoti bankomatais be kortelės, naudojant tik išmanųjį telefoną, kurį paprastai visada turime po ranka. „Luminor“ klientai jau įvertino galimybę telefonais atsiskaityti prekybos vietose, o dabar banko klientų galimybės dar labiau išsiplėtė. Bekontakčių operacijų saugumą bankomatuose užtikrina tai, kad kiekvieną tokią operaciją klientas turi patvirtinti savo banko kortelės PIN kodu“, – sako „Luminor“ banko bankomatų produkto vadovė Aušrinė Mincienė.
Banko duomenimis, bekontakčio atsiskaitymo paslauga populiari visose trijose Baltijos šalyse. Daugiau nei 14 proc. arba 36 tūkst. „Luminor“ klientų kasdien atsiskaitymams naudoja išmaniuosius telefonus ar laikrodžius. Maždaug pusė (52 proc.) klientų šia funkcija naudojasi bent 10 kartų per mėnesį.
„Luminor“ banko klientai pernai bankomatuose aktyviai naudojosi grynųjų pinigų išėmimo ir įnešimo paslauga. Latvijoje per mėnesį vienas klientas vidutiniškai išgrynino 194 eurus, Estijoje – 200 eurų, o Lietuvoje – 254 eurus, o tai šiek tiek daugiau nei 2020 m.
2021 metais „Luminor“ sujungė bankomatų tinklą Baltijos šalyse ir pagerino jų valdymą, užtikrindama nuoseklų funkcionalumą banko klientams visose trijose valstybėse. Tobulindamas skaitmenines paslaugas, „Luminor“ palaipsniui keičia bankomatus į naujus, kurie dabar yra vieni moderniausių Baltijos šalyse atitinkantys naujausias technologines galimybes bei saugumo reikalavimus.
Dauguma naujųjų „Luminor“ bankomatų yra prieinami neįgaliųjų vežimėliais besinaudojantiems klientams, nes yra įrengti žemiau, todėl lengviau pasiekiami. Šių bankomatų ekranai yra ryškesni ir pagerina matomumą, net esant ryškiai saulės šviesai ar apšvietimo sąlygoms.