„Luminor“ pelnas šiemet augo 2,6 karto iki 113,4 mln. eurų

Banko „Luminor“ grynasis pelnas Baltijos šalyse pirmąjį šių metų pusmetį siekė 113,4 mln. eurų – 2,6 karto daugiau nei pernai tuo pačiu metu.
„Luminor“
„Luminor“ / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

Vien antrąjį ketvirtį jis buvo 53,2 mln. eurų – 81 proc. didesnis nei prieš metus, pranešė bankas.

Banko teigimu, antrąjį ketvirtį pelno augimą lėmė dėl išaugusių bazinių palūkanų normų smarkiai padidėjusios grynosios palūkanų pajamos.

„Antrasis ketvirtis „Luminor“ bankui buvo labai solidus tiek vykdant užsibrėžtus plėtros uždavinius, tiek išlaikant sveikus finansus. Tačiau iššūkiai niekur nedingo, todėl labai svarbu, kad juos pasitiktumėme turėdami kuo didesnį priemonių arsenalą. Sėkminga banko veikla ir aukštas likvidumo lygis į ateitį leidžia žvelgti ramiau“, – pranešime sakė banko Lietuvoje vadovas Andrius Načajus.

Bendros veiklos pajamos pirmąjį pusmetį augo 1,9 karto iki 315 mln. eurų, o vien antrąjį ketvirtį – 1,9 karto iki 166,2 mln. eurų.

Banko teigimu, antrasis ketvirtis išsiskyrė sumažėjusia naujų paskolų paklausa, šiek tiek mažėjo indėlių suma – taip klientai reagavo į vyraujančią ekonomikos aplinką ir išaugusias bazines palūkanų normas. Neveiksnių paskolų dalis bendrajame paskolų portfelyje liko ties 1,2 proc. riba.

Palyginti su 2022 metų antruoju ketvirčiu, banko sąnaudų ir pelno santykis išaugo 7 proc. punktais iki 55,5 proc., o metinė kapitalo grąža siekė 12,8 proc. „Luminor“ likvidumo ir kapitalo pozicijos išliko stiprios, o kapitalo pakankamumo rodiklis laikotarpio pabaigoje siekė 22,9 procento.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis