„Prieš dvejus metus mūsų puoselėti konkretūs plėtros Rusijoje planai dabar tapo sunkiai įgyvendinami. Pagrindinė to priežastis - tarkim, 95 proc. keleivių tarp Sankt Peterburgo ir Pskovo susirenka nelegalūs vežėjai. Kažkas turėtų užtikrinti atitinkamų įstatymų laikymąsi, bet taip nėra“, - žurnalistams sakė „Lux Express“ antrinės įmonės Rusijoje „Eurolines“ vadovas Raitas Remmelis.
Jo žodžiais, legaliai dirbančio vežėjo nuostoliai dėl to neišvengiami, jis nepajėgus konkuruoti su „netramdomais nelegalais“.
„Panaši padėtis ir Sankt Peterburgo-Maskvos kryptimi. Tik šiuo atveju prisideda ir biurokratiniai reikalavimai, kokie turi laiko tarpai tarp reisų, taip pat problemos dėl autobusų stočių tvarkaraščių pakeitimų“, - pridūrė R. Remmelis.
„Lux Express“ turi daugiau kaip 80 autobusų, kuriais aptarnauja apie pusę šimto daugiausia tarptautinių maršrutų tarp Baltijos šalių, Lenkijos, Suomijos, Rusijos, Baltarusijos miestų.
2017-aisiais „Lux Express“ paslaugomis pasinaudojo 2,4 mln. keleivių - dešimtadaliu daugiau nei užpernai.