15min išskyrė keletą kūrybingesnių paskyrų.
Specializuotų parduotuvių tinklas „Vynoteka“ po sausio 1-osios negali paminėti nė vieno parduodamo alkoholinio produkto, todėl savo pirkėjams feiskbuke pateikė 7 įdomiausius būdus, kaip panaudoti tuščius gėrimų butelius.
Baras „Šampanė“ taip pat apgailestauja, kad negali dalintis putojančio gėrimo atvaizdais, tačiau savo feisbuko paskyroje patalpino nuotrauką, kurioje gėrimų pavadinimus uždengė animuotais žvėrių atvaizdais.
Vilniaus baras „Meatballs“ žodžių į vatą nevynioja ir publikuoja nuotrauką su buteliais, kurių etiketes dengia sveikatos apsaugos ministro Aurelijaus Verygos nuotraukos.
Išradingumą parodė ir alaus darykla „Dundulis“, savo feisbuko paskyroje aprašo alaus rūšį. Nors tai draudžiama įstatymo, tačiau žodžiuose yra privelta daug klaidų – skaityti įmanoma, bet įrodyti, kad tai nusižengta įstatymui būtų sunku.
Baras "Beerhouse" primena, kad iš obuolių galima pasigaminti daug gėrimų, tačiau jų, žinoma, nemini. Nes tai draudžia įstatymas.
Vyno klubas liūdnai praneša, kad atslinko žiema.
Primename, kad sausio 1-ąją įsigaliojo visiškas alkoholio reklamos draudimas. Todėl gėrimų pavadinimai ir nuotraukos gali būti rodomos tik alkoholiu prekiaujančių bendrovių interneto svetainėse.