M.Jurgilas: bankai gali branginti paslaugas

Lietuvos banko (LB) valdybos narys sako nematantis prielaidų bankams mažinti paslaugų įkainius. Marius Jurgilas įspėja, kad nepaisant konkurencijos ateityje bankai gali branginti paslaugas.
Marius Jurgilas
Marius Jurgilas / Josvydo Elinsko / 15min nuotr.

„Stebint tai, kas vyksta apskritai su paslaugų kainodara, infliacija, tai lūkesčiai, kad mokėjimo paslaugos mažės, tikrai būtų neadekvatūs“, – trečiadienį Seimo Biudžeto ir finansų komitete aptariant bankų paslaugų įkainius sakė jis.

M.Jurgilas pabrėžė, kad bankų paslaugos nepigs ir dėl darbo užmokesčio, ir dėl energijos išteklių kainų augimo.

„Konkurencija mokėjimo paslaugų sektoriuje yra, ateityje neatrodo, kad mažėtų, bet tai nereiškia, kad ateityje paslaugų kainos mažės“, – tvirtino M.Jurgilas.

Anot jo, pernai bankų paslaugos iš esmės nebrango, nes jie išgyveno neblogą laiką – veikė pelningai. Tačiau M.Jurgilas įspėjo, kad jei ateityje situacija keistųsi – augtų blogų paskolų portfelis, mažėtų maržos ar esant kitiems neapibrėžtumams, tikėtina, būtų ieškoma pajamų šaltinių didinant įkainius.

LB Rinkos infrastruktūros departamento direktorius Algirdas Neciunskas sako, kad bankų įkainiai šiemet, palyginti su praėjusiais metais, išlieka ir stabilūs ir mažiausi Baltijos šalyse.

LB duomenimis, du trečdaliai gyventojų naudojasi įvairiais bankų paslaugų krepšeliais. Dauguma bankų klientų turi krepšelius, kurių kaina yra apie 1 eurą. Reguliuojamo krepšelio kaina šiemet nesikeitė ir yra 1,45 euro.

Pasak A.Neciunsko, paslaugų rinkinio verslui kaina šiemet šiek tiek didėjo, nes paslaugas pabrangino vienas bankas. Šis krepšelis Lietuvoje yra pigesnis nei Latvijoje, bet brangesnis nei Estijoje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis