Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Maisto pramonė: augimo tendencijos yra, bet nedidelės

2011 metais maisto pramonės bendrovių pardavimai, palyginti su 2010-aisiais, Statistikos departamento duomenimis, ūgtelėjo 19,6 proc.
Įvairioms medžiagoms alergiškų vaikų skaičius kasmet vis didėja.
Pienas. / Fotolia nuotr.

Stipriausi rinkos dalyviai – pieno pramonės įmonės: jų pardavimai sudarė didžiausią svorį, penktadienį rašo „Verslo žinios“.

Pernai pieno įmonės užėmė 30 proc. maisto pramonės rinkos, mėsos – 19 proc., žuvų, kavos ir arbatos, papildų, gyvūnų pašarų, duonos ir makaronų, miltų ir kruopų pramonė užėmė po 10 proc. rinkos, o likusią dalį dalijosi vaisių ir daržovių, aliejaus ir riebalų pramonė.

Pieno pramonės įmonių 2011 metų rezultatai yra geriausi nuo 2008-ųjų. Iki tol rinkoje lyderiavusioms bendrovėms – „Pieno žvaigždės“ ir „Rokiškio sūris“ – pernai išsaugoti lyderių pozicijų nepavyko. Jas pardavimais aplenkė bendrovė „Kauno grūdai“.

Kreditų biuro „Creditinfo“ duomenimis, maisto pramonės įmonių įsipareigojimai ar įsiskolinimai „Sodrai“ šiemet mažėja, bet turto areštų užregistruota daugiau nei prieš metus. Sparčiausiai turto areštų daugėja tarp grūdų ir mėsos gamintojų. Bankrotų per pirmąjį metų pusmetį taip pat daugėjo – nuo 11 iki 14. Daugiausia tarp bankrutuojančių – duonos kepėjų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais
Reklama
Žaidimų industrijos profesionalus subūrusiems „Wargaming“ renginiams – prestižiniai tarptautiniai apdovanojimai