„Marriott International“: mus domina ne tik Vilnius

Didžiausių pasaulio viešbučių sąraše esančio „Marriott International“ vadovybė norėtų matyti daugiau nei vieną savo prekių ženklo viešbutį Lietuvoje.
„Marriott“
„Marriott“ / „Scanpix“/„Sipa USA“ nuotr.
Temos: 2 Viešbutis Lietuva

„Marriott International“ plėtros vadovas Vidurio ir Rytų Europoje Januszas Mitulskis sako, kad kalba eina apie tokius prekių ženklus kaip ekonominės klasės „Moxy“ ir vidurinės klasės „Courtyard by Marriott“, „AC by Marriott“.

„Mes dairomės ir siekiame pasinaudoti geriausiomis progomis. Tai reiškia, kad norime pasirinkti tinkamą vietą ir tinkamą patikimą verslo partnerį, – mūsų bendrovė orientuojasi į ilgalaikį santykį. Koncentruojamės, aišku, į tris sostines – Vilnių, Rygą ir Taliną. Tačiau taip pat mūsų radare Lietuvoje yra Kaunas, Klaipėda, galbūt Druskininkai. Žiūrime kiekvieną projektą atskirai, bet noriu patikinti, kad mus domina ne tik Vilnius. Mes norime plėstis jūsų mieste, regione ir tikrai tai darysime“, – interviu „Verslo žinioms“ sakė J.Mitulskis, pasak kurio jeigu Vilniuje būtų „Marriott International“ prekių ženklo viešbutis, jis nebūtinai veiktų franšizės principu.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis