„Marriott“ viešbučių tinklo nuostoliai antrąjį ketvirtį viršijo prognozes

Tarptautinis viešbučių tinklas „Marriott“ antrąjį šių metų ketvirtį užfiksavo prognozes viršijančius nuostolius ir pajamų sumažėjimą, beveik visame pasaulyje galiojus griežtoms karantino priemonėms COVID-19 plitimui riboti.
„Marriott“ viešbutis Vilniuje
„Marriott“ viešbutis Vilniuje / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

„Marriott International“ pranešė, jog tinklo grynieji nuostoliai balandžio-birželio mėnesiais sudarė 234 mln. JAV dolerių, 0,72 dolerio akcijai, palyginti su 232 mln. dolerių, arba 0,69 dolerio akcijai, grynuoju pelnu per tą patį laikotarpį pernai.

Sudarintas nuostolis akcijai siekė 0,64 dolerių, o pardavimų pajamos sunyko 72 proc. iki 1,46 mlrd. dolerių.

Agentūros „FactSet“ kalbinti analitikai prognozavo vidutiniškai 0,41 dolerio akcijai suderintą nuostolį ir 1,68 mlrd. dolerių pajamas.

Dabar jau veikia 91 proc. „Marriott“ viešbučių pasaulyje, palyginti su 74 proc. balandžio mėnesį.

„Nors visiškam atsigavimui po COVID-19 neabejotinai prireiks laiko, jau dabar stebimos tendencijos stiprina įsitikinimą, kad mūsų paslaugų paklausa greitai sugrįš, jei kelionėse žmonės jausis saugiai“, – pranešime cituojamas tinklo vadovas Arnė Sorensonas.

„Marriott“ rinkos kapitalizacija nuo metų pradžios sunyko 38,1 proc. iki 30,4 mlrd. dolerių.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis