15min rado dvi pirkėjas, kurios ketvirtadienį skirtingose Vilniaus vietose skirtingu metu bandė atsiskaityti „MasterCard“ kortelėmis už prekes, tačiau nesėkmingai. Penktadienį jos gavo pranešimus, kad pinigai nuo sąskaitų buvo nuskaičiuoti.
Vilnietė Lina ketvirtadienį vienoje sostinės parduotuvėje pirko maisto produktų už 30 eurų ir bandė atsiskaityti „MasterCard“ kortele, tačiau mokėjimo terminalas vis negalėjo priimti apmokėjimo. Tada pardavėja pasiūlė terminale išgryninti reikiamą pinigų sumą ir taip atsiskaityti už produktus.
Taip Lina ir padarė – terminalas veikė be problemų ir išdavė reikiamą grynų sumą. Tačiau kitą dieną pasitikrinusi sąskaitą elektroninėje bankininkystėje, ji liko nustebusi – išrašas rodė, kad pinigai nuskaityti dar keturis kartus. Taigi tiek pat, kiek Lina bandė atsiskaityti kortele.
„Vietoje 30 eurų sumokėjau 150 eurų – tiek pinigų rezervuota sąskaitoje“, – sakė Lina. Susisiekusi su banku vilnietė sužinojo, kad „Mastercard“ kortelių turėtojai buvo susidūrę su problemomis, ir bankas tai žino. Banko atstovas pažadėjo, kad į Linos sąskaita pinigai grįš jau pirmadienį.
„O jei tai būtų nutikę žmogui, kurio tai paskutiniai pinigai sąskaitoje?“, – retoriškai klausė Lina.
Kita vilnietė Rasa pasakojo, kad prekybos centre per garsiakalbius pirkėjai buvo informuoti, kad „Swedbank“ kortelėmis atsiskaityti negalima. „Tuo metu kaip tik bandžiau atsiskaityti, bet nepavyko – atmetė. Šiandien gavau pranešimus, kad pinigai nuo sąskaitos nuimti. Nors suma nedidelė, bet vis tiek pikta“, – teigė Rasa.
„MasterCard“ patvirtino, kad kai kuriose rinkose kortelių turėtojai buvo susidūrę su trikdžiais. Tačiau ketvirtadienį vakare problemos jau esą buvo išspręstos. „Mes žinome, kad kai kur buvo problemų su operacijų apdorojimu. Tačiau dabar problema jau išspręsta“, – „Wall Street Journal“ sakė „MasterCard“ atstovas spaudai.
Apie tai, kad negalima atsiskaityti šiomis kortelėmis, pirkėjai pradėjo rašyti tviteryje. „Mastercard“ neatskleidė, dėl ko kilo trikdžių.
Primename, kad liepos 1 dieną negalėjo atsiskaityti „Visa“ kortelių turėtojai Europoje, kompanija vėliau paaiškino, kad tai įvyko dėl techninių nesklandumų.