„Pastebime, kad pirkėjai jau priprato prie euro – mūsų parduotuvių ir nemokamos info linijos darbuotojai sulaukia vis mažiau su kainų konvertavimu susijusių klausimų. Mūsų duomenys rodo ir tai, kad vartojimas pastaraisiais mėnesiais stabilizavosi ir pamažu auga. Tad galvojame, kad atėjo metas gyventi jau tik su euru“, – sako bendrovės „Maxima LT“ generalinis direktorius Žydrūnas Valkeris.
„Maxima“ birželio mėnesį socialiniame tinkle „Facebook“ daryta pirkėjų apklausa rodė, kad tuomet dar didžioji pirkėjų dalis (9 iš 10) konvertavo kainas iš eurų į litus ir norėjo dar kurį laiką kainas matyti dviem valiutomis – litais ir eurais.
Taip pat apklausos duomenimis, daugiau nei trečdaliui (31,4 proc.) gyventojų teigė, kad reikia daugiau laiko priprasti prie naujos valiutos. Atsižvelgus į šiuos klientų lūkesčius tinklo parduotuvėse buvo nuspręsta dvigubą kainų žymėjimą pratęsti. Vis tik pastarieji keli mėnesiai rodo, kad prie euro jau priprantama ir ypač didesniuose miestuose paklausimų ar su kainų konvertavimu susijusių nesusipratimų beveik nepasitaiko, o vartojimas nuosekliai auga.
Iki šių metų lapkričio 1 d. „Maxima“ darbuotojai iš viso pakeis apie 5 mln. kainų etikečių.
Tuo pačiu tinklo parduotuvėse keisis ir kainų etikečių spalvos – akcijas ir nuolaidas žymės raudona etikečių spalva, taip siekiant atkreipti pirkėjų dėmesį į mažesnę nei įprasta prekių kainą. Reguliarios prekių kainos bus žymimos geltona spalva.