„Maxima LT“ kainų mažinimo kampanija – signalas tiekėjams

Nauja „Maxima LT“ kampanija dėl svarbiausių produktų kainų mažinimo, anot ekspertų, turėtų priversti suklusti tiekėjus, nepaisant to, kad bendrovė tikina, kad viskas bus daroma savo sąskaita, rašo „Verslo žinios“.
„Maxima“ Žvėryne
„Maxima“ Žvėryne / Luko Balandžio / 15min nuotr.

„Nemanau, kad vieninteliai šios kampanijos ištekliai bus bendrovės finansai, šiandienis pranešimas turėtų priversti suklusti ne tik pirkėjus, bet ir tiekėjus. Bus ieškoma sprendimų kartu su tiekėjais“, – sako SEB banko vyriausiasis ekonomistas ir prezidento patarėjas Gitanas Nausėda.

Neįvardytu norėjęs likti pašnekovas teigė, kad kiti prekybininkai blokuos „Maxima LT“ veiksmus, todėl prekybos tinklas nebus pigesnis. Anot jo, Lietuva yra kainai jautri rinka, todėl visiems svarbu būti pigiausiems, o pirmiausia reaguos ir savo pirkėjus gins „Norfa“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų