„Maxima“ parduotuvėse laikinai neveikė atsiskaitymas kortelėmis: buvo priimami tik grynieji

Ketvirtadienio rytą „Maxima“ parduotuvėse pirkėjai patyrė nesklandumų – dėl IT tinklo sutrikimų parduotuvėse nebuvo galima atsiskaityti bankų kortelėmis. Šiuo metu problema išspręsta.
Sutrikimai „Maximoje“
Prekybos centras / Skaitytojos nuotr.

15min skaitytojai informavo, kad ketvirtadienio rytą Vilniaus Žirmūnų rajone esančioje „Maxima“ parduotuvėje klientai galėjo atsiskaityti tik grynaisiais pinigais – banko kortelių parduotuvė nepriėmė.

„Maximos“ Komunikacijos ir korporatyvinių ryšių departamento direktorė Indrė Trakimaitė-Šeškuvienė 15min patvirtino, kad šįryt prekybos tinkle, atsiradus IT tinklo sutrikimams, trumpam, maždaug 20 minučių, buvo dingęs interneto ryšys.

„Visose tinklo parduotuvėse pirkėjai laikinai negalėjo atsiskaityti banko kortelėmis – tik grynaisiais pinigais. Šiuo metu sutrikimas jau yra pašalintas, parduotuvės tęsia įprastą veiklą. Atsiprašome pirkėjų už laikinai sukeltus nepatogumus“, – paaiškino atstovė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis