15min skaitytojai informavo, kad ketvirtadienio rytą Vilniaus Žirmūnų rajone esančioje „Maxima“ parduotuvėje klientai galėjo atsiskaityti tik grynaisiais pinigais – banko kortelių parduotuvė nepriėmė.
„Maximos“ Komunikacijos ir korporatyvinių ryšių departamento direktorė Indrė Trakimaitė-Šeškuvienė 15min patvirtino, kad šįryt prekybos tinkle, atsiradus IT tinklo sutrikimams, trumpam, maždaug 20 minučių, buvo dingęs interneto ryšys.
„Visose tinklo parduotuvėse pirkėjai laikinai negalėjo atsiskaityti banko kortelėmis – tik grynaisiais pinigais. Šiuo metu sutrikimas jau yra pašalintas, parduotuvės tęsia įprastą veiklą. Atsiprašome pirkėjų už laikinai sukeltus nepatogumus“, – paaiškino atstovė.