„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

„Maximoje“ susiviliojo akcijomis ledams – tik prekių nė kvapo

„Maximos“ parduotuvėje apsilankę vaikinai norėjo įsigyti ledų – prekybos tinklas skelbia mažos kainos garantiją visiems perkamiausiems ledams. Tačiau, nors kainų etiketės mirga nuo nuolaidų, realių prekių prikrautuose šaldytuvuose nėra – tokį vaizdo įrašą socialiniame tinkle „Facebook“ patalpino pasipiktinę vaikinai.
Akcijos ledams „Maximoje“ – kainos sumažintos, tačiau ledų nėra
Akcijos ledams „Maximoje“ – kainos sumažintos, tačiau ledų nėra / „Facebook“ nuotr.

Vilnietis Ramūnas „Maximoje“ nesėkmingai ieškojo ledų, kuriems galiotų paskelbtos akcijos. Neradę ledų, patys vaikinai pasikvietė parduotuvės personalą, kad padėtų ieškoti.

Tačiau netrukus tai pavirto netikrų etikečių kolekcionavimu – jose akcijos nurodytos, tačiau pačių ledų nėra.

Tokių netikrų etikečių jaunuoliai parduotuvėje nurinko per dešimt. Net kelios parduotuvės darbuotojos nesėkmingai bandė surasti ledų, kuriems galiotų nurodytos akcijos – nors patys šaldytuvai buvo pilni.

Vaikinas vaizdo įraše piktinosi, kad buvo nusipirkęs ledų „su akcija, kuriems akcijos net nebuvo“. Taip pat, jo nuomone, prekybos tinkle „Lidl“ ledai pigesni net ir be akcijų, o „Maximoje“ tų ledų netgi nėra.

Vaizdo įrašas socialiniame tinkle „Facebook“ peržiūrėtas beveik 200 tūkst. kartų.

„Maxima“ paaiškina: klaidų išvengti nepavyksta

„Maximos“ atstovai kilusius nesklandumus pradėjo atsiprašymu.

Juliaus Kalinsko / 15min nuotr./Jaunius Špakauskas
Juliaus Kalinsko / 15min nuotr./Jaunius Špakauskas

„Apgailestaujame dėl nesusipratimo ir savo pirkėjų atsiprašome. Nė vienas mūsų darbuotojas niekada nėra skatinamas palikti kainos etiketę prekės likučiui pasibaigus, priešingai – pamiršus prekes etiketę iš įrangos pašalinti“, – teigia „Maxima LT“ korporacinių reikalų vadovas Jaunius Špakauskas.

Jis patikina, kad klaidų pasitaiko dažniau, „nei norėtųsi“, dėl jų nuviliami klientai.

„Reputacinė tokių klaidų kaina – milžiniška, neįsivaizduoju, koks blogos valios žmogus ar bendrovė, ypač sektoriaus lyderis, galėtų norėti tą daryti sąmoningai. Pasakysiu paprasčiau – pigiau būtų tuos ledus pirkėjui tiesiog padovanoti“, – dievagojasi J.Špakauskas.

„Maximos“ skaičiuoja, kad per savaitę visame tinkle darbuotojų rankomis pakeičiama apie 10 000 etikečių, dėl to įsivelia klaidų.

„Be abejonės, norėtųsi, kad tai įvyktų rečiau, ir mes, kaip bendrovė, dedame visas pastangas, kad klaidų skaičius mažėtų. Ką darome kaip tik šiuo metu, tai ieškome procesų tobulinimo galimybių“, – žada J.Špakauskas.

Jis tikina, kad visiškai klaidų išvengti neįmanoma, ir su tokiu iššūkiu susiduria dauguma prekybininkų. Ateityje žadama klientus nustebinti – svarstomos elektroninių etikečių alternatyvos.

„Svarbu paminėti, kad, net ir neradus vaizdo įraše minėtų akcinių ledų, pirkėjai gali rinktis kitų rūšių ledus, mat dabar visose „Maximos“ parduotuvėse ledams taikoma 30 proc. nuolaida. Be to, pirkėjai gali rinktis beveik iš 20 ledų rūšių, kurioms taikomos kitos akcinės nuolaidos“, – teigė J.Špakauskas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau
Reklama
Visuomenės sveikatos krizė dėl vitamino D trūkumo: didėjanti problema tarp vaikų, suaugusiųjų ir senjorų