Mažųjų kelionių agentūrų akiratyje – savarankiškai keliaujantys žmonės

Pigių skrydžių bendrovėms pradėjus tiesiogiai konkuruoti su tradiciniais kelionių organizatoriais ir siūlant skrydžius poilsiniais maršrutais, mažosios kelionių agentūros pamėgino išnaudoti šią nišą – kuriamos programos, kurios suformuoja kelionių paketus, o pardavimai keliami į internetą.
Lagaminas
Lagaminas / Andriaus Ufarto/BFL nuotr.
Temos: 1 Turizmas

Norėdama sutraukti dar didesnį lankytojų ir potencialių pirkėjų srautą, bendrovė „Travelonline Baltics“, valdanti portalus „toptravel.lt“, „judėk, lt“, „easytravel.lt“, „travelonli-ne.lt“, pernai už neskelbiamą sumą įsigijo svetainę „top-travel.lt“. Įmonėje 10 darbuotojų ir šiemet laukiama didesnio kaip 20 proc. apyvartos augimo, penktadienį informuoja dienraštis „Verslo žinios“.

„Taikome į savarankiškai keliaujančių žmonių segmentą. Atiduoti į kitų rankas galbūt ne tokį pelningą, bet palyginti didelį savarankiškai keliaujančių žmonių srautą nenorime“, – apie įmonės strategiją sako direktorius Arūnas Navickas.

Kelionių organizatoriaus „Tez Tour“ direktorius Aleksandras Sukovas sako, kad tokios bendrovės – ne konkurentės, nes neaišku, kaip jos sugebės užtikrinti aptarnavimo kokybę ir kiek ilgai skrydžių bendrovės nuostolingai pardavinės bilietus. „Spėju, kad tik laiko klausimas, kada su pigiais skrydžiais dirbančių bendrovių gebėjimas siūlyti pigesnes kainas baigsis“, – sako jis.

Pigius skrydžius turistams parduodančios įmonės nesutinka, kad jų verslas trumpalaikis, bet ir neteigia konkuruojančios su tradiciniais kelionių organizatoriais.

„Pigių skrydžių bendrovės ir šiandien į poilsinių kelionių vietas skraidina brangiau nei, tarkim, į Milaną, todėl kažin ar didins bilietų kainas. Tačiau, palyginti su tradiciniais kelionių organizatoriais, skristi su “Raynair„ ar “Wizzair„ yra pigiau“, – pažymi „IM Travel“, administruojančios puslapį „atvaziuoju.lt“, savininkas Mindaugas Majauskas, prognozuojantis, kad jo bendrovės apyvarta šiemet didės 50 proc. ir teks priimti daugiau darbuotojų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis